Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Rondov career high je 32. Ima prilike da ga obori.

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
      Rondov career high je 32. Ima prilike da ga obori.
      Oboriće ga sigurno i neće biti jedini koji je to uradio protiv Knicks-a
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

• Ko ima Bass-a na fantasy-u?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ko ima Bass-a na fantasy-u?
          Ja ga imam ali u BE

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Ko ima Bass-a na fantasy-u?
            imam ja....vec 5 ofanzivni skok lopta sama dolazi kod njega....a ja planirao da ga trejdujem...
            Last edited by amare@stoudemire; 25-12-11, 19:18.

Comment

• Kako 2 bitna kosa KG-a i Ray Ray-a! Mozda cak i kljucni jer nista ne ubija protivnika kao kad primi kos nakon odlicne odbrane, posebno u zadnjim sekundama napada.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo da se Shumpert nije ozbiljno povredio...

EDIT: Pavlović ne mora da uradi ništa, dovoljno je da izađe na teren i eto lične
                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• Tehnicka Pavlovicu!? Pa ovaj ga ubija laktovima, aloooooo!!!

EDIT: Ipak je Walker gluplji
                  sigpic

Comment

• Kada sudije pocinju da jedu govna da izvinete,prvo svira faul u napadu za new jork pa posle vraca na drugoj strani,a za Pavlovica da ne pominjem ipak je melo zvezda!pa ima protekciju kod sudija ali ga preterase!!!!!!!!!

Comment

• John McEnroe

Comment

• bice ovde krvi do kraja!

Comment

• Sudije malo hoce da bude neizvesno.
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Al' kako smaraju sa ovim kurcenjem, kao da su oslobodili Srbiju u pm, a ne da igraju prvi mec regularne sezone...
                            sigpic

Comment

• Ma i treba ovako zanimljivo da bude!

Comment

• Joey Crawford, jel tako ? Mislim na sudiju. On je zapravo odlican sudija, samo sto je cirkuzant, voli da bude u centru paznje. nesto kao Lamonika u Evroligi.

Comment

Working...
                                X