Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako Amare trpa trojke ove sezone, neverovatno.

Melo deluje jako raspolozeno...
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Rose se igra kao na basketu.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako izgledaju Kobe, World Peace and the gang?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Kako izgledaju Kobe, World Peace and the gang?
          Kobe igra dobro, dok World Peace bije Mela..
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• 36 poena su primili u drugoj idioti jedni obicni.

Comment

• Kobe se sprda sa decurlijom...
              sigpic

Comment

• Kazem ja, voli Kobe protiv Knicks-a da igra.
                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• The Lakers made like 4 extra passes as Carmelo jog/walked down the court

Al' Melo-a boli kara, on je zato i dosao u NY, glamur, svetla, njegov kraj, moze da se izivljava u napadu, a da ne igra odbranu... Milina!
                  sigpic

Comment

• nedaju se Kingsi, tek ce ta utakmica da bude zanimljiva....

Comment

• Originally posted by amare@stodermaire View Post
                      nedaju se Kingsi, tek ce ta utakmica da bude zanimljiva....
                      Ne daju, brate nemoj da se ljutis ali na ovom pdf-u nisi niti jednu jedinu recenicu pravilno napisao. Bukvalno.

Comment

• haha kakva grimasa kobija

Comment

• McRob i Ron prijatno iznenadjenje za mene. Ron-u izgleda prija ova uloga da ulazi s klupe.
                          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Ne daju, brate nemoj da se ljutis ali na ovom pdf-u nisi niti jednu jedinu recenicu pravilno napisao. Bukvalno.
                            sto bi se ljutio...?ovo je forum mesto za opustanje kad budem trebao pravilno da pisem ici cu u skolu... ma nemam drugi biznis da gledam kako pisem.....

inace McRob je veoma prijatno iznenadjenje...

Comment

• Carmelo je neverovatan. Kada je raspolozen nemoguce ga je zaustaviti...

Comment

• Kako Lawson dobro igra od starta sezone, dobro su se setili da mu daju pravu sansu i hvala Bogu koristi je na pravi nacin.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X