Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Jel se u ovoj temi diskutuju i komentariso matchevi, stavlja preview i sl?

Comment

Originally posted by Fanta View Post
      Jel se u ovoj temi diskutuju i komentariso matchevi, stavlja preview i sl?
      Preview ce da stavi neko ko je zaduzen za to. Komentarisati mozes, vidis kako miko stavlja preview i procene a niko ga nista ne pita niti on pita da li je ok da to radi. Nemoj kao on

Comment

Izvinjavamo se sto nema preview-a, stvarno nismo stigli, admin i jedan SM su imali nekih nepredvidjenih situacija, jbg...
        Ko nije upoznat sa nasim konceptom, ova tema sluzi za komentarisanje uopste stvari za NBA, komentarisanje vesti, neka predvidjanja itd, Week tema sluzi za komentarisanje trenutnih desavanja, odnosno u trenutnoj nedelji, a sad imamo i temu za komentarisanje meceva uzivo kako se ozbiljnije teme ne bi spamovale. Hvala
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jel se prenose i Lejkersi veceras ?
          Posto vidim ono ispod one ikone sportkluba pise new york-boston, i miami-dallas ?
          sigpic

Comment

Prenosi se Bulls - Fakers od 23h. Ubuduce ovakva pitanja gledajte da postavljate ovde

http://www.sportklub.info/forum/thre...A-na-SPORTKLUB

da ne opterecujemo temu.
            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
              Ko je uopste trebao da bude backup Jack-u u NO-u, stao mi mozak nacisto.
              Banks valjda

Comment

Mene zapravo zanima, gdje mogu ostaviti komentar na danasnje matcheve?

Comment

Originally posted by Fanta View Post
                  Mene zapravo zanima, gdje mogu ostaviti komentar na danasnje matcheve?
                  Uzivo pracenje utakmica dok traju kasnije imas temu sa nedeljom koja je u toku i kada se zavrse utakmice onda tamo sumiramo utiske.

http://www.sportklub.info/forum/thre...sanje-utakmica ovo je uzivo

http://www.sportklub.info/forum/thre...ber-1-January) a ovde kada utakmice nisu u toku

Comment

Ljudi a h2h liga?

Comment

Tacno sam znao da je ovako neka glupost u pitanju...

http://eye-on-basketball.blogs.cbssp...48484/34048218

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Da,da,da.... i još jednom - "Money never sleep".

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

Gluplji razlog nisam u zivotu video.

Sve se vrti oko novca, u to smo se uverili mali milion puta, pogotovu ovog leta.

Comment

Sto je najgore, to je tuzno jer stvarno ne postoji nikakav "normalan" razlog da Derrick i Dwight ne zaigraju zajedno. Jos je malo falilo i da ga zamrzim zbog toga. Ista prica kao sa Lebron-ovim the Decision-om, na kraju se ispostavilo da su ga menadzeri naterali na to kako bi zgrnuli jos para.
                            sigpic

Comment

Neverovatna glad za pobedama, patike vaznije od prstena.

Comment

Ne patike, nego $$$$$$$$$$
                                sigpic

Comment

Working...
                                X