Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2011/12 (opste diskusije, komentarisanje vesti, tracevi i ostalo)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Btw, nije mi jasno sto se niko od pocetka sezone ne ukljucuje u pricu, kao da smo ti i ja Skip i Stephen A licno u pm.

Zamisli samo Dwight-a sa Drew-ovom tehnikom, pa to cudoviste ne bi niko mogao da zaustavi.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Btw, nije mi jasno sto se niko od pocetka sezone ne ukljucuje u pricu, kao da smo ti i ja Skip i Stephen A licno u pm.

Zamisli samo Dwight-a sa Drew-ovom tehnikom, pa to cudoviste ne bi niko mogao da zaustavi.
      Ma nema leba od toga... Tacno mu se vidi u pogledu da je glup da ne kaze k`o sta, u glavi samo zica da drzi usi. U to sam se i definitivno uverio posle onih debilnih izjava u prethodnih par nedelja.
      Jbt, sta on godinama radi s onim Ewing-om kada ovako sporo uci... Pa njega je Hakeem za jedno leto naucio vise, nego ovaj za 4-5 godina.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• koliko ce randolph odsustvovati zbog povrede
        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Pise ti na prethodnoj strani.
          T-Mac je postovao.;)

Comment

• http://www.sportklub.info/forum/thre...l=1#post672195

Imate ovde zanimljiv teks o Hardenu, preporucujem svima da ga procitaju

Comment

• Ne znam je l` neko napisao, Westphal dobio otkaz u Kings-ima.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• mnogo mi se svidja ovaj dres GSW....izgleda da igra veceras....
                nego jel zna neko dal igra Devin Harris?

The Golden State Warriors have signed free agent guard Nate Robinson, the team announced today. Per team policy, terms of the agreement were not released.

Robinson, 27, appeared in 59 regular-season games combined between the Boston Celtics and the Oklahoma City Thunder last season, averaging 6.8 points, 1.5 rebounds and 1.9 assists in 17.2 minutes. The 5’9” guard played a majority of the season with Boston, appearing in 55 games and averaging 7.1 points, 1.6 rebounds and 1.9 assists in 17.9 minutes. In 11 starting assignments with the Celtics, Robinson averaged 12.8 points, 3.1 rebounds and 4.1 assists in 33.2 minutes. After being traded to Oklahoma City on February 24, 2011, he appeared in four regular-season games and three postseason games for the Thunder. He was waived by the Thunder on December 24, 2011.

Originally selected by the Phoenix Suns in the first round (#21 overall) of the 2005 NBA Draft out of the University of Washington and traded on draft night to the New York Knicks, Robinson owns career averages of 11.3 points, 2.6 rebounds and 2.6 assists in 23.0 minutes over six seasons with the Knicks, Celtics and Thunder. The Seattle native had his finest season in 2008-09 with New York when he averaged 17.2 points, 3.9 rebounds, 4.1 assists and 1.28 steals in 29.9 minutes over 74 games. That season he finished third in voting for the NBA Sixth Man of the Year Award and won the second of his three NBA Slam Dunk titles at NBA All-Star 2009 in Phoenix (also won 2006 in Houston and 2010 in Dallas).

Robinson will wear uniform #2 and join the team in Los Angeles tomorrow in advance of Friday’s game against
                Last edited by amare@stoudemire; 06-01-12, 08:44.

Comment

• Eric Gordon nece igrati naredne dve do tri nedelje zbog povrede kolena,preporucili su mu mirovanje,valjda nije nista ozbiljnije.
                  Tesko ce Hornets-i bez njega moci nesto da urade.

Comment

• Maggette ce pauzirati 2-4 nedelje
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                      Ne znam je l` neko napisao, Westphal dobio otkaz u Kings-ima.
                      I odmah dobiše sa novim trenerom nije se ni smjestio kako treba
                      Šišarike je brala...

Comment

• Chuck Hayes 4 nedelje van parketa zbog dislociranog ramena.
                        sigpic

Comment

• Btw, sezona ne traje ni dve nedelje, a pogledajte koliko je samo povreda, neke od njih cak i dugorocne. Ali, kako recimo Jackson (ako se ista pita uopste) da pusti Steph-a da odmori par nedelja ili recimo 2 meseca kad moze da izgubi celu sezonu vec sad za 3 nedelje. Kako Thibs da odmara Rose-a i Deng-a znajuci da je svaka pobeda od krucijalne vaznosti za prednost domaceg terena u PO-u. Kako Kobe da zaleci povredu kad bez njega nece doci dalje od petog mesta na zapadu. Jednostavno, koliko god mi se na pocetku svidjala ova ideja sa pretrpanom sezonom i velikim brojem meceva, toliko sad mislim da je losa stvari. Pitanje u kakvom ce stanju momci biti kad dodje PO, a posebno polufinala konferencija i dalje.
                          sigpic

Comment

• E ljudi jos dva dana LP free ,i koji onda stream mislim meni je uvek dobar firstrow ali meni on ne radi vec desetak dana jel i kod vas ne radi
                            GIFSoup

Comment

• Originally posted by Bokirivaldo View Post
                              E ljudi jos dva dana LP free ,i koji onda stream mislim meni je uvek dobar firstrow ali meni on ne radi vec desetak dana jel i kod vas ne radi
                              Radi, kako ti ne radi? Al` svejedno naci ce se bolji stream-ovi od tih sa firstrow-a, mojne nista da brines.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                                Radi, kako ti ne radi? Al` svejedno naci ce se bolji stream-ovi od tih sa firstrow-a, mojne nista da brines.

Moram ti dodati titulu stream master.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X