Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

I Boston otišao na 2.5 kakvo potcenjivanje. Iako ga imam na tiketu tačno ću da ga singliram pa nek' idu pare.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
    sigpic
    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
    - 4xMVP -

Comment

Originally posted by Branislav View Post
      I Boston otišao na 2.5 kakvo potcenjivanje. Iako ga imam na tiketu tačno ću da ga singliram pa nek' idu pare.
      Nemojte me vuci u pm, taman sam se izvukao iz bule, sad cu opet sve sjebati za jedan dan.
      Taman se 2 dana niko nije javljao i bilo mirno, tako i moja kockarska dusa.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne bi igrao GS nikako, odmorni su Klipersi i mogu igrat ovi iz prve poetorke po 40 min. Kad pocnu da gube Klipersi, bice to u serije. Moje misljenje.
        sigpic

Comment

Originally posted by Reise View Post
          Ne bi igrao GS nikako, odmorni su Klipersi i mogu igrat ovi iz prve poetorke po 40 min. Kad pocnu da gube Klipersi, bice to u serije. Moje misljenje.
          Ma ja se nesto mislim zato sto je pocetak sezone i iako im se igra pre svega zasniva na pick and roll-u da mora to jos da se uigrava, a GS je ekipa koja igra odlicno velike meceve, pre svega kod kuce. Jesu igrali protiv Sacto-a u preseason-u, ali su dobro izgledali, a Monta i Steph mogu da zapale svaku ekipu - tu nemamo sta da pricamo. Secam se kako su nasu odbranu koja je najbolja u ligi razguzili prosle sezone, to mi je bio najmucniji mec za gledanje. Kvota od 2.5 apsolutno nije realna i samim tim ima vrednost.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jel Boston i Chicago da sibam?
            Popusio sam ga juce na onoj Evroligi samo tako. Da ja onaj mrtvi Micov da jos 3 bedna poena sada bih bio u ogromnom plusu.
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

Originally posted by Indigo View Post
              Jel Boston i Chicago da sibam?
              Popusio sam ga juce na onoj Evroligi samo tako. Da ja onaj mrtvi Micov da jos 3 bedna poena sada bih bio u ogromnom plusu.
              Ja Boston ne bih, izgleda da Pierce ne igra. Da igram neki combo pokusao bih sa Bulls-ima, OKC-em i GS over.
              sigpic

Comment

Ma odigracu to za neki srednji ulog moram da se izvadim...
                Treba sve nas kockare koji nemaju meru prebiti, majke mi moje...
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

Welcome to the club
                  Cuti, ja sam ludeo sto se tice EL zadnje 3 nedelje, bukvalno od 16 meceva pogodim 12, a ne uhvatim nijedan tiket.

Nadajmo se da ce za NBA biti druga prica, ako nesto pratimo majku mu to je onda NBA.
                  sigpic

Comment

Ma bezi bre ja sam lud. Za 30 evra odigram ono sranje koliko ce igrac dati poena...
                    Ubodem Bogdanovica, Savanovica, Shortsianitisa i Mitsov Mrtvi sjebe....
                    Mora ovo doci u nedelju....
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands

Comment

Originally posted by Indigo View Post
                      Ma bezi bre ja sam lud. Za 30 evra odigram ono sranje koliko ce igrac dati poena...
                      Ubodem Bogdanovica, Savanovica, Shortsianitisa i Mitsov Mrtvi sjebe....
                      Mora ovo doci u nedelju....
                      Pa kad vec igras poene igras u singlu u pm, a ne da vezes 4 igraca.
                      Al' da ne idemo vise u off. ;)
                      sigpic

Comment

Smanjili kvotu ma 1.6 na Cikago a bila 2.3

Comment

to mi se bas i ne svidja, al sta sad da se radi...

Comment

Originally posted by carter985 View Post
                            to mi se bas i ne svidja, al sta sad da se radi...
                            To je normalno, ja sam rekao da ce spustiti do 1.50, za sada su blizu. Kobe cak i ako bude igrao, bice limitiran jer nije nabio prst ili rasekao nogu nego je pokidao ligament u zglobu sake i to suterske ruke. Plus, Bynum ne igra, a i da su kompletni mi smo jaci sastav, pa vi izvucite zakljucke, ovo je sasvim realno. E, druga je prica naravno kako ce sve to izgledati na terenu.

EDIT: Golden State 2.80, nema propustanja takve kvote.
                            sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                              To je normalno, ja sam rekao da ce spustiti do 1.50, za sada su blizu. Kobe cak i ako bude igrao, bice limitiran jer nije nabio prst ili rasekao nogu nego je pokidao ligament u zglobu sake i to suterske ruke. Plus, Bynum ne igra, a i da su kompletni mi smo jaci sastav, pa vi izvucite zakljucke, ovo je sasvim realno. E, druga je prica naravno kako ce sve to izgledati na terenu.

EDIT: Golden State 2.80, nema propustanja takve kvote.
                              ma stoji sve to, al kao sto i sam znas to je nba ;)

Comment

Originally posted by carter985 View Post
                                ma stoji sve to, al kao sto i sam znas to je nba ;)
                                Ma naravno, to i kazem, na papiru je kvota na Bulls-e sasvim realna u ovom momentu, ali to ne mora nista da znaci.
                                Nego, ode i Dallas na 2.80, ajde da podignu ove kvote jos malo, pa da uzmem Mavs-e i GS u hendikepu u dublu. Kad narod ovako krene da sipa na odredjene utakmice, to nama samo koristi, treba biti pametan, nadam se da cemo ih jebati.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X