Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ajde neki mudar batica da me posavetuje da li vredi na Durantulu i drugove odigrati sutra singl na jace pare u gostima protiv Memfisa ?
    Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
      Ajde neki mudar batica da me posavetuje da li vredi na Durantulu i drugove odigrati sutra singl na jace pare u gostima protiv Memfisa ?
      naravno da vredi,jos ako ne igra Z-BO to je sigurno...nego Drogba sta sam ti reko da ce Philadelphia da dobije sa +10....

nego sta da se igra nocas?

Comment

• PA TAKO JEEEEEEEE

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-8730659-944
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Moze li Cleveland "iznenaditi" Utah?

Comment

• Moje misljenje je da su im ove 4 pobede i previse, ali isto tako mislim da ni Utah nije dostojna skora 5-3. Jebem li ga, za mene no bet, ali svakako je kec realniji ishod.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jel moze Milvoki da ubije Spurse?Portland-Klipers pojma nemam na kkoga da odigram
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Originally posted by hamza_TM87 View Post
                Moze li Cleveland "iznenaditi" Utah?
                bice to zanimljiv mec a posto Juta ima 4 pobede kao domacin dajem njima malu prednost u ovom mecu...

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                  Jel moze Milvoki da ubije Spurse?Portland-Klipers pojma nemam na kkoga da odigram
                  Klipersi sutra docekuju majami, ja bi izbegao taj mec

Comment

• Milvoki sigurno ne moze da dobije Spurse. Portland preskocite, oni kuci imaju skor 5-0, Klipersi su dobar tim i mogu da dobiju, kad Portland igra doma neprikosneven je, ali i oni ce isto kiksnut kad tad, tako da je to no bet.'
                    Ja bih probao Utah under.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...74-6147077-944

Dvejn Kejsi

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-9809986-944

Comment

• I meni prosao jedan sa hendikepovima.
                          Na jedan Atlanta kod rezultata 100:85 nije mogla da dobije 6 razlike, sramota, a na jos jedan Denver smrdljivi, 1.05 kvota, reko sigurno je to da pojacam kvotu pa da dobijem jos 1e.
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            kolko stavljas na te tiketa od 3 para, 2k?

Comment

• vidim da je prosla noc bila uspesna....evo mojih predloga sta da igrate to cu i ja odigrati....OKC,Toronto,Dalas,San Antonio,Cikago i Filadelfija...

Comment

• Preskocite OKC, nisu sigurni tolko.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X