X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bas vala, sad cu ja to odraditi.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://www.dodaj.rs/f/1L/ox/4khOaHh4...aassasasas.png

Comment

• Haha, dobar tiket, samo je problem sto ti Granger tesko moze proci.
        sigpic

Comment

• Ove igrače ko pogodi 3/3 ja mu skidam kapu a ne ovoliko, u svakom slučaju sretno ;)
          Šišarike je brala...

Comment

• Originally posted by barba View Post
            Ove igrače ko pogodi 3/3 ja mu skidam kapu a ne ovoliko, u svakom slučaju sretno ;)
            Ma ovo je onako iz zajebancije Bolje da sam sebi uzeo piva da gledam ko covjek veceras,a ne na ovo ali nema veze
            Last edited by hamza_TM87; 09-01-12, 23:17.

Comment

• Jebo me Sport bet kada imaju corave radnike...
              New York - Charlotte 2 kv 4.2 cccc
              Philadpelphia over
              Toronto over
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Granger ne igra sigurno, a najverovatnije ni Hill, dobro je. Jos kad bi se pojavila vest i da je Love onako slucajno zakacio neku prehladu...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• znam da tek sutra igraju ali nadam se da vam nece smetati , Washington-Toronto , hoce li konacno biti 1 ? sva misljenja su dobrodosla

Comment

• Originally posted by straxx90 View Post
                    znam da tek sutra igraju ali nadam se da vam nece smetati , Washington-Toronto , hoce li konacno biti 1 ? sva misljenja su dobrodosla
                    S obzirom na to kako igraju rekoh sinoc da ne znam ni da li bi Zvezdu mogli da dobiju, a kamoli neki NBA tim. Al' opet, sve je moguce sa ovim ludim rasporedom, mora se i protiv njih neka ekipa raspasti.
                    sigpic

Comment

• pa bas zato mozda danas toronto umre da pobedi pa ovi onako svezi da dobiju odigrao bi 1 za jace pare jer realno sutra je zicer za prvu pobedu

Comment

• @Mac
                        Bar ćemo imati po čemu da pamtimo ovu sezonu: ludi raspored, crne rupe i gomila promašenih tiketa!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Sta bre ne igra Vilijams za Atlantu? Ma idi bre...
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                            Sta bre ne igra Vilijams za Atlantu? Ma idi bre...
                            Povredjen, Radman igra umesto njega.

Comment

• Originally posted by barba View Post
                              Ove igrače ko pogodi 3/3 ja mu skidam kapu a ne ovoliko, u svakom slučaju sretno ;)
                              sta 3/3 singl da se pogodi skidam kapu naravno 65% na mesecnom nivou ti igraci ne ono sad tamo sad vamo

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                                jel igra neko poene u 1q? to mi nekako jos "najlakse" za pogoditi, ne?
                                imam 4 kandidata al jednog bi izbacio, ne znam koga
                                fila-indian <45.5
                                toronto-minny <46.5
                                nj-atlanta <44.5
                                chicago-detroit <43.5
                                de je uljez? nekako mi se cini da bi mozda na toronto-minny mogla da se "otme" situacija kontroli?
                                odigrao sam ova tri bez toronta, posto su mi bili sumnjivi da bi mogao over, ko sto i jeste dosao, al svejdno me obori atlanta... ne vredi, sta god da uzmes da igras, uvek za jednu.

Comment

Working...
                                X