• Time
  • Show
Clear All

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...16-5144532-943
    http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...16-1489886-943
    http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...16-9879008-943

Strasno...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nek se NO tera u tri lepe,imaju 7 razlike na poluvremenu i na kraju izgube...

Comment

• Ovaj Sakramento je takav raspad da je to strasno!

Comment

• Idemo, bas sam se uplasio kad sam prestao da promasujem po jednu utakmicu na nekoliko tiketa...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I tako sam ja pukao samo jedan par...

Comment

• lepo uslo, napokon bez nekog znojenja. boston mi je bas bio minus
              It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Da sam i ja bio pametan da uplatim ova 2 tiketa na 50 evra sto mi je i bio plan...

Elem, za veceras se mislim da zveknem singl na LA (no offense Reise), jednostavno prevelika kvota, a Portland mora malo da stane majku mu.
                sigpic

Comment

• Na jednom sam stavio 1000, a na drugom 2, zalim sto nisam vise sad.

Veceras igram singl na zvezdu, i videcu na LA

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Da sam i ja bio pametan da uplatim ova 2 tiketa na 50 evra sto mi je i bio plan...

Elem, za veceras se mislim da zveknem singl na LA (no offense Reise), jednostavno prevelika kvota, a Portland mora malo da stane majku mu.

ne bih odigr'o protiv Portlanda pa da znam da cu da dobijem. Orlando, oni, Denver to nikad ne znas na cemu si.

Comment

• I Lebron i Wade su questionable za veceras, ako ne budu igrali kucu na Atlantu!

Milwaukee takodje desetkovan bez Bogut-a, Dunleavy-a i Mbah a Moute-a, ja cu to verovatno na velike pare u singlu u BetCity-u.
                      sigpic

Comment

• T- mac,
                        kad se igraju te utakmice , u mocartu i sokeru samo 2 para za veceras ?

Comment

• Veceras bajka, kako kad

Napisao sam vec mislim da u Mozzart-u nema Sacramento-a, a sad vidim da nema ni Miami-a, iskreno ne vidim iz kog razloga. Imate u BetCity-u i u Meridianu, za toliko znam. Sacramento stvarno ne bi bilo dobro propustiti, kao ni Hawks-e ako ova dvojica ne igraju.
                          sigpic

Comment

• Miami niko nije stavio u ponudu jer su i Wade i LBJ pod znakom ?
                            ako obojica ne budu igrali 1 je siguran kao i over na Bosha

Comment

• znaci znao sam da je ny mrtva ekipa, al da su toliko mrtvi.. missim omg

a juce su sve utakmcie sem mrtvog ny dosle ocekivano

Comment

Working...
                              X