This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Rezultati i tabele i rasprave

Steta sto nije gotovo,no kao i uvek Pitt sa igracem vise na domacem terenu je nepobediv.Ae bar da se ocisti prljavstina u sednoj tekmi.
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Comment

Pittsburgh Penguins su osvojili Stanley Cup!!!

4 3 PITTSBURGH Penguins - DETROIT Red Wings | 1:3 | 1:3 | 4:2 | 4:2 | 0:5 | 2:1 | 2:1

Cestitke timu Pingvina, kao i Detroitu, koji je bio vise nego dostojan protivnik!

Comment

Bravo Pingvini, napokon... Drago mi je sto su evgeni i sidni uzeli trofej to ce im znaciti za samopouzdanje da uzmu jos neki u narednim godinama i dominiraju ligom.
          http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

[quote author=vuk link=topic=1066.msg69681#msg69681 date=1244906419]
            Bravo Pingvini, napokon... Drago mi je sto su evgeni i sidni uzeli trofej to ce im znaciti za samopouzdanje da uzmu jos neki u narednim godinama i dominiraju ligom.
            [/quote]
            Malkinu svaka cast,kao i Pingvinima,a onom pederku Sidniju ni u loodilu nebi cestitao,Debil!
            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Heatley u Sharksima, a u drugom pravcu otisli Michalek i Cheechoo!
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

nesto se slabo postuje o desavanjima u offseason nhl. gde li su svi zbrisali odavde?
                Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

[quote author=dr.dule link=topic=1066.msg91659#msg91659 date=1253025564]
                  nesto se slabo postuje o desavanjima u offseason nhl. gde li su svi zbrisali odavde?
                  [/quote]
                  Tja, offseason... Cekamo season ;D

Comment

[quote author=starbuck link=topic=1066.msg93563#msg93563 date=1253381001]
                    [/quote][/quote]
                    i pocela je

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=1066.msg97321#msg97321 date=1255265354]
                      [quote author=starbuck link=topic=1066.msg93563#msg93563 date=1253381001]
                      [/quote][/quote]
                      i pocela je
                      [/quote]

Indeed ;D

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=WIPpo...ayer_embedded#

Comment

San Jose-Montreal 3:2
                          Phoenix-Colorado 3:1
                          Dallas-St.Louis 1:6
                          Neshville-Los Angeles 4:2
                          Atlanta-New York Islanders 6:3
                          Carolina-Ottawa 4:1
                          Washinghton-Tampa Bay 5:4
                          New York Rangers-Pittsburgh 4:5 overtime
                          Boston-Toronto 3:2 penali

Veceras
                          Buffalo-Philadelphia
                          Detroit-Neshville
                          Chicago-Vancuover
                          Calgary-New Jersey
                          Edmonton-Minnesota

Comment

Ne mogu da verujem da smo izgubili od Phoenix-a, direktnih konkurenata za trece mesto na zapadu.
                            A, tek mi nije jasno zasto smo im dali Wolskog! &*(@W6
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1066.msg117547#msg117547 date=1267817861]
                              Ne mogu da verujem da smo izgubili od Phoenix-a, direktnih konkurenata za trece mesto na zapadu.
                              A, tek mi nije jasno zasto smo im dali Wolskog! &*(@W6
                              [/quote]

pare vrte svetom.

Comment

Buffalo-Philadelphia 3:2 overtime
                                Detriot-Neshville 5:2
                                Chicago-Vancuover 6:3
                                Calgary-New Jersey 5:3
                                Edmonton-Minnesota 2:1 penali

Danas cak 10 utakmica!
                                Pittsburgh-Dallas
                                New York Islanders-Boston
                                Ottawa-Toronto
                                Washinghton-New York Rangers
                                FloridaCarolina
                                Tampa Bay-Atlanta
                                Phoenix-Anaheim
                                Colorado-St.Luois
                                Los Angeles-Montreal
                                San Jose-Columbus

it's hockey time! {-8* {-8*

Comment

Working...
                                X