Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Cisto da se zna koji je najbolji pdf na forumu, pogledajte koliko gleda ovaj pdf....

Napokon doslo i nasih pet minuta...
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

http://www.vipbox.tv/watch/23468/1/n...am-online.html

FTW
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Evo trening Bostona...
        http://www.nba.com/live1/#?ls=iref:nbahpt2
        There's something wrong with me chemically
        Something wrong with me inherently
        The wrong mix in the wrong genes
        I reached the wrong ends by the wrong means
        It was the wrong plan
        In the wrong hands
        With the wrong theory for the wrong man
        The wrong lies, on the wrong vibes
        The wrong questions with the wrong replies

Comment

Al' smo veselo poceli.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sto nas Rose ispali, sta je u pitanju?
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

2 faula za minut i po nabijem ga
              sigpic

Comment

Za pocetak malo run n gun-a, nije lose... sad kad udje Veselko i nabije jedno 3 postera

Comment

Proslo manje od 5 minuta,i odmah traze tajmaut.strasno

Comment

Proradio Cikago na firstrow, mnogo bolja slika ;)

Comment

Šone, nista nazalost od Stacey-a.
                      sigpic

Comment

Dobro je pa nije rezultat 4 - 15

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                          Šone, nista nazalost od Stacey-a.
                          Jbg Mada kako je pocelo sa onim vestima dobro je da uopste gledamo. Imitiracemo ga Mada za sada nema materijala. Tuga od igre bez D Rosea

Edit: CJ Waatsoooon
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

Malo smaraju na pocetku,mogu da primetim da ce ovaj SPENCER HAWES postati opasan centar uskoro,prvi sledeci ugovor ce zgrnuti pare,kao sto su to uradili mladji Gasol debos i Jordan iz Clipersa kome nebih dao ni ovce da cuva!jbg nedostatak kvalitetnog centra u nba cini svoje!!!

Comment

Veselo na pocetku, zardjali su samo tako. Raduje da Brew igra odlicno, ostali daleeeeeeeko ispod svog nivoa.

Btw, najruznije utakmicu su protiv Pacers-a, ne znam koji su moj njih izabrali za protivnike.
                              sigpic

Comment

Cikago ove pusta malo,cisto da bude zanimljvije.

Comment

Working...
                                X