Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijedlozi, kladionicarska diskusija, misljenja...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Bezi tamo Dale, ja hocu da igram 1&tim2+ na AEK, nemoj da mi baksuziras...
    Salim se, promenili su trenera, dobili bese Hapoel u LE 2:0, mislim da ce i ovo bez mnogo muke.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma ako je sve posteno tu , oni ce pobijediti , ali bas mi je sumnjiva ova liga , oba ta meca gosti dali golove za 2-2 u sudijskoj nadoknadi , ali hajd valjda danas nece
      https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Legia je isto mnogo lepa kvota za pokusati, da je preko 2, pa i da pokusam u singlu, ovako ce ici na neki combo...
        Dinamo daleko bolji od Steaua-e, kvota 2.10, mozda bi i to valjalo singlirati.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Liverpul ne moze da izgubi, tako da cu tu X2 da odigram. Moram da nadjem neku kvotu 5-6.

Comment

Evo ti Legia, Kiev 1&tim2+ i Besiktas.
            sigpic

Comment

Nemamo temu za rukomet, pa ajd ovde, Rumunija - Kuba H1. Tekma pocinje u 6.
              sigpic

Comment

Igram singl na Liverpool pa šta god bude. Tamo gde je Lebron umešao svoje prste, tamo mora da je pobeda!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

Osecam da ce Liverpol da padne takav X da ce svi da pricaju o tome hahaah
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Evo jedan odbrambeni:

Dinamo Buc. 1x
                    Duisburg x2
                    Fulham x2

@preko 2

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

AEK dp1, 3.50 kvota.
                      sigpic

Comment

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-6636310-935

Nema nikakav stream majku im...
                        sigpic

Comment

Mislim da valja iskoristiti kvotu na Dinamo, kvota je 2.10 samo zato sto je to veliki derbi, a ustvari nije tako. Steaua-i fale Tatu, Gordos, Bicfalvi i Balan. Ocajni su na gostovanjima, izgubili su u cetvrtak od Schalke-a i imaju 11 bodova minusa u odnosu na Dinamo. Da ga jebem, ako ne dodje kec...
                          sigpic

Comment

Kad nece niko da prica sa mnom, pa moram sam sa sobom , cuvajte se Besiktas-a, ne igraju ni Simao, ni Quaresma!
                            sigpic

Comment

E gotovo sad...

Comment

Ma favoriti su u svakom slucaju, ali Quaresma im mnogo znaci, bukvalno je sam doneo pobedu u Izraelu u cetvrtak.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X