Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijedlozi, kladionicarska diskusija, misljenja...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Posto nema teme ovde cu napisati ,padoh na skijanje na 2 tiketa na po jednog jbmti zivot kako sam se iznervirao , na jednom Pinturo mi trebao u top 8 on na kraju 9 , na drugom cekao Ligetija za 190 eura i zavrsi 2 , 0.16 iza Hirsera
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Bravo Miko, postovao si u pravu temu jer nas jako zanima kako si ti pao 2 tiketa skijanja.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma daj ne seri da je pogodio 2 prelaza
        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Originally posted by bice View Post
          Ma daj ne seri da je pogodio 2 prelaza
          A vidis moj bice neko pogodi na 2 para kv 900 , ja nemogu nac 10 kv

Comment

Ma baksuzi... Pih da sam znao i ja da igram ovo
            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Originally posted by Dusan View Post
              Trebao si da ides da branis.
              Brate da sam imao pare pa i da branim zadnji dinar sam dao ...
              Čekam na drugom Liverpul sutra
              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

A sta je ovo sunce ti kalaisano.
                  Izgleda da je Toletu zafalilo malo para.
                  sigpic

Comment

Ja danas 3 puta na jednu pao. U velikom minusu.

Comment

Ima li ikakve vrednosti igrati na Liverpool veceras?
                      sigpic

Comment

Ja vise nikad ne igram na njih. Uvek kad svi odigraju na L'pool, uvek zajebu stvar.

Comment

Dobar je Liverpool u zadnje vrijeme , nema tu price , ali i Fulham je u odlicnoj formi , tako da ja nisam igrao , da je bila 2.30 na Pool mozda bih i odigrao , ali 2.05 jok .
                          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Jesu Leiva i Stevie G jedini povredjeni za Pool? Vidim da su za Fulham Duff i Dembele doubtful, a Dempsey bi trebao da se vrati u tim.

EDIT: Dale, kod mene 2.20, kontam da opicim u singlu.
                            sigpic

Comment

Kod mene 2,00. Ne pada mi na pamet.

Comment

Ko bude igrao neki bezveze listic , neka pokusa sa AEK Larnaca - Aradippou X . Znaci , nemam nikakvu informaciju , niti bilo sta , ali vec dva ponedjeljka zaredom u njihovoj ligi pravo mala kvota na domacine , a zavrsavalo 2-2 , pa kontam da bi mozda i danas moglo ..

Kvota je 4.10 kod mene .
                                https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Working...
                                X