Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prijedlozi, kladionicarska diskusija, misljenja...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Bravo Varazdin!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

iz 2-1 , kvota oko 30 bila garant
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Dzaba kad Bajern usra stvar

Comment

Verujem da je brat Reise ispratio kao i uvek i uzeo kintu...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Robeeeeeeen, ajde sad cuvajte prednost

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
              Verujem da je brat Reise ispratio kao i uvek i uzeo kintu...
              Naravno.
              sigpic

Comment

Raspali Inter promasi penal

Na drugom ce valjda Valensija izdrzati

Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Odigrao sam drugi tiket ali padoh na Njukasl za 4. 000 :/

Igroa sam

Udine 2
                  Celzi X
                  Roma X
                  Everton 1
                  Espanjol 1

4.000 dobitak ali dzabe kad sam pao odma'

Odigrah tiket posle mesec i po dana i imama sansu da uzmem 1 000 kinti
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Originally posted by Dusan View Post
                    Bayern Munich
                    Valencia
                    Tottenham
                    Arsenal
                    Rangers
                    Chelsea
                    Man City

Kvota: 11,15

Dobitan

Comment

Bravo Dule

Comment

Dale presao na singlove, tako je majstore.
                        sigpic

Comment

Ma odigram u zadnje vrijeme , nekako mi lijepo

Ali igram i one s vise normalno ..
                          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Ma nego sta nego lepse, nadjes 3 meca sa lepom kvotom, na sva 3 stavis malo vecu kintu i uzivas.
                            U mom "sistemu" kladjenja koji sad primenjujem singlovi su ti koji donose pare, ovi tiketi sa 3-4 meca mi u principu vracaju ulog, a ako singlovi prodju eto i vecih para.

Zanima li koga NFL za veceras jer cu ja svoje tikete uplatiti 5 minuta pre pocetka meceva, pa da napisem nesto sad?
                            sigpic

Comment

Mene zanima NFL.

Nego dajte tikete za fudbal danas, sta cemo?

Comment

Necu igrati fudbal kao ni juce, ali ovako na keca mi se HSV cini kao odlicna kvota i odlicna prilika za vece pare.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X