This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by miloolja View Post
    Pojma nisam imala...slabo nešto sa tim tračevima stojim, mada čudi me da na netu nisam naišla negde već...
    Nije prvi put da prenosim bajate vesti ko s kim
    A za Anu i Vanju.. jel to tačno? (eto to sam čula pre nekoliko dana)
    Ko, sta, otkud ja u celoj prici? Nije da se bunim, ali eto, nisam ni znao...

Comment

Pojma nisam imala...slabo nešto sa tim tračevima stojim, mada čudi me da na netu nisam naišla negde već...
      Nije prvi put da prenosim bajate vesti ko s kim
      A za Anu i Vanju.. jel to tačno? (eto to sam čula pre nekoliko dana)
      E taj trac je stvarno od pre neki dan nemam pojma da li je tacno

A Caro i ovog njenog sam ja videla u Rimu, setali su, jeli sladoled i presmesni su kao par, mislim da je on za pola glave nizi od nje
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Hjuit nije zadovoljan http://www.smh.com.au/olympics/news-...725-22o6k.html, a verujem ni ti Vanjice... što nisi taj (Anin).

Pih, izeš frajera nižeg od cure...
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Hjuit nije zadovoljan http://www.smh.com.au/olympics/news-...725-22o6k.html, a verujem ni ti Vanjice... što nisi taj (Anin).

Pih, izeš frajera nižeg od cure...
            Ma bicu jednog dana, cim me upozna gotova je... Sta je danas par godina razlike... ne zna za godine!!!

Ali ovo drugo moze biti problem...

Comment

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Originally posted by Vladan View Post
                ES ima pan evropska prava i prenosi OI godinama unazad. Pokrice kao i uvijek atletiku i plivanje na nacin na koji niko drugi nece i to je najvaznije. Sto se tenisa tice streamovi su tu, nacinalne televizije prenose na dva kanala, prenosice i Abu Dhabi Sport koji je FTA, mozda i Njemci, Spanci, naci ce se sve.

http://liveonsat.com/lvs____footy_i_...i-c-s____.php?

Zar su teniseri u selu uopste?
                Najdosadnije sportove najbolje pokrivaju.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Немој тако. Атлетика + сви спортови у води су скроз готивни. Али добро збориш за тегове. То кад будем видео да преносе има да се закопам.
                  Arise, Serbia!
                  You fell asleep long ago,
                  And have lain in the dark.
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Pre bi gledao to nego fudbal, kosarku, rukomet, tenis, stoni tenis itd? Nemoj da se zajebavamo...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Па оно, пре оба тениса. Овај обичан је сморио више а наше могу да гледам на РТСу (додуше са монголоидским коментаторима, мада ни на ЕС нису много бољи) а стони тенис... па негде ми је у рангу са ова два спорта. Мада ценим да би ме брзо сморио.

Иначе, кад смо код тога да ме је сморио тенис, мора да напоменем да бих пре гледао боћање него женски тенис. Шта више, забранио бих га, или бих направио да се такмиче само првих двадесет тенисерки.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Najvise volim da gledam plivanje, kada su one kvalifikacije, jer na svim OI oni Afrikanci dobiju WC...uvek neko kasni po 1,2(i to na kracim distancama) minuta ili počne da se davi...
                        http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

Nekako mi Wimbledon, sve ove boje i generalno opustenija atmosfera nikako ne idu jedno s drugim

Comment

I meni je to cudno, a tek ce mi biti cudno kad pocnu mecevi, a oni nisu u belom

sigpic

with experience.

Comment

Karlovic nece igrati, kao ni Martic u zenskoj konkurenciji

Comment

Oboje su otputovali za London
                                http://www.avangarda.in/forum/viewforum.php?f=56

Comment

Working...
                                X