Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Oskar Pistorius u 1/2 finalu. kakav je to borac, neverovatno !!!

Comment

Neunistiv!

sigpic

Comment

Hahahahhaa, pa gde nađe baš ovu sliku...
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Najhot je
          sigpic

Comment

Emir je bio 4. u svojoj grupi, nema sanse da prodje u finale, ali svaka mu cast, SF je neverovatan uspeh
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Odlican je bio Emir, bio je treci do zadnjih par metara, videlo se da ne moze vise, a imao je bolesnu konkurenciju.

Svaka mu cast..
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Bravo za Emira !! Jos jedna dobra trka i odlican rezultat !!
                Konacno smo dobili vrhunskog atl. u trkackoj disciplini !!
                A tek mu je 21

Comment

Jeter prva u I PF grupi, Veronika druga
                  sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

sigpic

Comment

Kao gazele .... Britanka sjajna u finišu... Ričards za sada dobra, videćemo sutra u finalu..ume da čokne
                      Još dve trke

A Sanja Perković
                      Last edited by miloolja; 04-08-12, 20:12.
                      sigpic

Comment

znaci hrvati imaju tozla
                        It is not the violence that sets a man apart.
                        It's the distance he's prepared to go.

Comment

A sada u trećoj PF trci Delbojeva američka polusestra Trotter... druga... iza Krivošapke

A sudija, matori, na prestupu kod skoka u dalj za muškarce..pri skoku Britanca podigao crvenu zastavicu, pa brzo bacio pa podigao belu...a publika AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, pa EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
                          Last edited by miloolja; 04-08-12, 20:26.
                          sigpic

Comment

Finale na 100 m ž - 22:55

sigpic

Comment

jeter ili veronika pitanje je sad, tj. u 22:55
                              It is not the violence that sets a man apart.
                              It's the distance he's prepared to go.

Comment

Sad bas gledam listu polufinala na 100m muskarci, jbt ladno trci i Justin Getlin, lik koga su par puta obarali zbog dopinga, suspendovan bio cini mi se 3-4 godine. U kvalifikacijama ispod 10sec trcao, on i jos jedan meni nepoznat Amer Ryan Bailey, 9,88... Getlin ove sezone trcao 9,80 trece najbolje vreme ove sezone, iza Blejka i Bolta. Mislim da je ovo nikad jaca konkurencija, tu su jos Asafa i Gay, wow, mislim da cemo prisustvovati spektaklu sutra u finalu, samo ako pre toga ne bude neko DSQ...
                                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                                -Jürgen Klopp

Comment

Working...
                                X