Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Ovde postavljamo tipove i predloge za evropsku kosarku.

Danas odlicne kvota na Zagreb i Zvezdu. Treba ispratiti. Olimpija i Cedevita rizicno ali ja bih pre na Cedevitu igrao
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Ima li svrhe igrati na Zalgiris? Meni se kvota opasno svidja...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

EL veceras, sta cemo?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja sam odigrao tiket ,cek samo da otvorim wwin , znam napamet xD

Kazan-Siena - 2
          Cantu-Nancy - 1
          Ulker-Caja - 1
          Prokom-Galatasaray - 2
          Partizan - Efes - 1
          Sarloa-Real - 2
          Olimpija-Barselona - 2
          Brose-Zagreb - 1

Igrao sam sve sem Milana i Makabija danas i sutra , to mi je gutavo , necu da igram na Milano jer ne znam kako je to uigrano
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Ja kontam za danas da probam dubl, Nancy H2 i Galatasaray bez hendikepa.
            sigpic

Comment

Ja sam razmisljao isto Cantu i Nancy H2 na jednom tiketu , ali sam pregledao timove , ni jedni ni drugi nisu nista posebno , NAncy ima samo Batuma , ostalo sve amateri , nije mi jasno kako su titulu uzeli , nzm ko im je igtrao prosle godine , Cantu uglavnom ima skup mladih solidnih igraca + iskusniji Marconato i Basile , bice gusto , ali msm da ce Cantu izvuci pobedu

Comment

Hendikep je 7.5, a s obzirom na to da ce utakmica biti tvrda sa malim brojem poena, to je velika razlika.
                sigpic

Comment

Ovo je zadnji put da nasumicno dodajem parove na tiket, jbt dodam Artland Nancy-u i Galati, kvota 1.08, oni gube 15 razlike.
                  sigpic

Comment

Ujeba me 1,05 kvota

Comment

Ja sam na Partizan 10 eura stavio ;)

Comment

Eliyahu bi trebao dati više od 13 poena, 1.85 kvota.
                        SAMO JEDAN KLUB ISTINSKI SE VOLI OD ROĐENJA- TO JE LJUBAV KOJOJ NI SMRT NE MOŽE REĆI DOVIĐENJA !

Comment

Real nocas dobija, jos je kvota predobra.
                          sigpic

Comment

Ja sam na jednom igroa Pekovic vise od 14 , Banic 14 ili manje , sta ono jos xD ... Domercant 16 ili manje i Burusis 10 ili manje , Burusis se tek oporavio , nece imati vecu minutaqzu

Comment

Partizan - Cibona vise od 151,5
                              Sta kazete?
                              Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Working...
                              X