Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Maroussi - KAOD Dramas 2, Maroussi u nekoj frci sa kintom, tako da se raspadaju, a kvota je prelepa...

Pocinje u 3, pa ko stigne...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Maroussi - KAOD Dramas 2, Maroussi u nekoj frci sa kintom, tako da se raspadaju, a kvota je prelepa...

Pocinje u 3, pa ko stigne...
      Odigrat cu to,a stavio sam jos Azovmash-Prokom 1,sta mislis za to?

Comment

• Nemam pojma, ovo sam pronasao na jednom sajtu, od evropskog basketa igram samo EL i kad ovako nesto iskrsne.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• koliko si stavio na kaod t-mac?

Comment

• Stavicu 3500, tj ortak ce mi uplatiti dok ne pocne tekma posto ja satro treba da ucim...

Onda, sve to veceras na Bulls-e, GS i jos jednu zbog uslova. Naravno, ukoliko KAOD dobije.
            sigpic

Comment

• pa da, lako je vama kad ste bogati
              ma neam pojma, iam na nalogu 5 tisuca, al dosad sam se jedno sto puta ispalio sa takvim ""dojavama"... da stavim hiljadu dobio 800, sto je nista, a nisam ubedjen da je to toliko sigurno pa da mou da stavim vise...
              missim nista ne govorim protiv tebe, ti si samo preneo, pa svako nek radi kako hoce, ja samo razmisljam naglas
              sad je to u meni borba, onaj deo kockarski vice igraj igraj! a razum kaze, ma iskuliraj

Comment

• Pazi, nije to dojava, to su cinjenice, ako hoces postavicu ti i link do vesti gde sve to pise da su ovi u velikim problemima. Jeste da je na grckom, al' imamo google translate.
                sigpic

Comment

• Sta kazete na Sijenu 1.5 na strani. Proslu su izgubili kod kuce od nekih debila,sad igraju protiv sasarija .
                  Ne znam kako je stanje sa povredama

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Pazi, nije to dojava, to su cinjenice, ako hoces postavicu ti i link do vesti gde sve to pise da su ovi u velikim problemima. Jeste da je na grckom, al' imamo google translate.
                    ma znam, ima i na bettingadvice forumu to... al doveo je marusi par igraca pre nedelju dana, cohadarevica izmedju ostalih

Originally posted by Drogba View Post
                    Sta kazete na Sijenu 1.5 na strani. Proslu su izgubili kod kuce od nekih debila,sad igraju protiv sasarija .
                    Ne znam kako je stanje sa povredama
                    ima sasari dobar sastav, treba provereti stanje sa povredama kod siena, pa cemo onda biti pametniji sta odigrati
                    Last edited by carter985; 07-01-12, 13:07.

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                      ma znam, ima i na bettingadvice forumu to... al doveo je marusi par igraca pre nedelju dana, cohadarevica izmedju ostalih

ima sasari dobar sastav, treba provereti stanje sa povredama kod siena, pa cemo onda biti pametniji sta odigrati

Nisu ih doveli jer je menadzer trazio neku kintu unapred, a uprava Maroussi-a odbila, znaci igrace bez tih novajlija, to i jeste poenta.
                      sigpic

Comment

• Ode Maorussi na pocetku na plus 10

Tek sad vidjoh da je KAOD jedan od boljih i vazinijih igraca Edin Bavic Kakvi su onda ostali
                        Last edited by hamza_TM87; 07-01-12, 14:40.

Comment

• Haralabidis!!!! Ma to momak! Donio mi je dobre pare,veceras idemo velike uloge na NBA!

Comment

• Odigrao barsa i cska prvaci eurolige u singlu kvote 3.00 i 3.25 mislim da 99% sigurno ko ima vise para i moze da ceka 5 meseci nek odigra

Comment

• Valja danas probati sa hendijem na Hemofarm, Zagreb bez Heytvelt-a, Kasuna i Mulaomerovica.
                              sigpic

Comment

• PISAAAAAAAAAAAAAAAAJ

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-8565864-945
                                sigpic

Comment

Working...
                                X