Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by manda View Post
    Partizan - U.Olimpija(+23,5) H2 1,85
    Ovo je po meni poklon,koliko god bili u problemima ne mogu puci 25razlike.
    Jesam ti rekao doci ce H1 , doduse na kraju 24 razlike ali dosao H1 , nadam se da nisi velike pare stavio ;)
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...71-1515958-938

Ipak sam odigrao ovaj Evrokup

Comment

• Gravelines (11.5) - H1
        Lukoil - 1
        Turow - 1
        Valensija - 1

4.43kv
        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pa ovaj Evrokup je namesten 100%

Comment

• Kod ortaka mi tiket posto sam dao njemu da mi uplati kad je isao na trening, pa nisam siguran da li sam igrao Lukoil ili PAOK, je l' zna mozda neko kolika je bila kvota na Lukoil bez hendikepa?
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              Kod ortaka mi tiket posto sam dao njemu da mi uplati kad je isao na trening, pa nisam siguran da li sam igrao Lukoil ili PAOK, je l' zna mozda neko kolika je bila kvota na Lukoil bez hendikepa?
              1.25 u Mozzartu...

Comment

• Dobro je, nisam ih igrao, igrao sam PAOK.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ova Gran Kanarija je takvo smece od tima,pa oni se bre predaju nakon druge cetvrtine,kod kuce pobede ubedljivo Ruse a sada oni gube 22 razlike,ma ne,ne namesta se ovaj Evrokup,na kraju ce i proci Spanci...
                  Last edited by Vule_89; 13-12-11, 17:11.

Comment

• Ma Kuban je bio kec kao kuca, meni samo krivo sto nisam igrao sa hendikepom. Seti se kako ih je i Banvit razvalio kod kuce prosle nedelje, nije to nista novo.
                    sigpic

Comment

• Zato ce da razvale Nemce kod kuce,da sam igrao h1 dosla bi 2 sigurno,ta Lokomotiva je zajebala mog druga prosli petaK,igrali su rusko prvenstvo,igrao je h2 a na kraju dosao X a na klupi Rusa sedi,Bozidar Maljkovic,veliki strucnjak

Comment

• Padoh Galatasaray mrtvi za pola poena za 14 hiljada, majku li im jebem da im jebem!
                        sigpic

Comment

• Da li je ovo moguce!?

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-2502041-938
                          http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-8507203-938
                          http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-2168755-938
                          http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-1949106-938
                          sigpic

Comment

• Za Valensiju ne igraju Claver, Ogilvy, Pietrus, Markovic i Faverani.
                            sigpic

Comment

• Ja mislim da danas Rytas dobija

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Za Valensiju ne igraju Claver, Ogilvy, Pietrus, Markovic i Faverani.
                                Bez obzira na izostanak nekih igraca,dobice ovo gosti posto su jaci od domacina..

Comment

Working...
                                X