Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Za pocetak sam odigrao over na Unics onako bez analize, cisto da ima da se prati uz Atletico u rukometu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Po poslednjim informacijama, Seraphin i Dragic igraju za Caja-u sto drasticno menja stvari.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Singlirao sam Olympiakos i igrao Partizan under, Caja 2, Real 2 i Barca 2.
        sigpic

Comment

Veceras opusteno moze da se desi da dodju sve dvojke sto bi bio presedan otkad pratim EL

Comment

Partizan - Makabi
            igrajte X, lepa kvota 15

Comment

Jebala me Caja da me jebala posred dupeta...
              sigpic

Comment

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-8832549-934

Mrs u picku lepu materinu grci...

Comment

Ja ih igrao u singlu na 3000...
                  A, jebem ti hteo sam da igram keca na Cantu, picko glupava!
                  sigpic

Comment

Raspad su ekipa,Duda umesto da je doveo iskusnije igrace,on se zajebava sa klincima...

Comment

Oni su u kurcu sto se tice kinte, Duda mora da izmislja toplu vodu ove sezone... Malo sam gledao tekmu, Lucas igra odlicno i to mi je mnogo drago.
                      sigpic

Comment

Sutra nastavljam sa kladionicom...

Comment

Ja pauziram do nedelje uvece i NFL-a, krivo mi za EL veceras, trebao sam uzeti pare...
                          sigpic

Comment

Glupi Bjelica, jebem ti mater, mogli su preokrenuti!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
                            sigpic

Comment

Pogledao sam sada,gde on da vodi loptu...

Comment

Pareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... Hvala Mac. Nisam te poslušao samo za Kahu.

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...18-3408065-934

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                                sigpic
                                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                                - 4xMVP -

Comment

Working...
                                X