Announcement

Collapse
No announcement yet.

Evropska kosarka (Evroliga, Evrokup, ENDESA, ABA...)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ja bih igrao manje ;)
    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Originally posted by Liverpool FC View Post
      Partizan - Cibona vise od 151,5
      Sta kazete?
      Slazem se.

Comment

Sarloa AJ Milano 2
        Zalgiris Bamberg 1
        Partizan Real pp< 76.5

Comment

Ma ovo nije realno haha

Cibonu prodjem u produzetku , Zagreb gubi cijelu utakmicu , povedu dvije minute pred kraj i dobiju , Olimpija gubila 13 razlike pred kraj trece cetvrtine i dobiju 2 razlike , strasno . Tu imam jos sutra Barcu i Partizan .. Plus na drugom listicu i Tsongu prodjem sretno , spasio tri mec lopte , tu imam jos Fluminense , haha .
          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Danas valja probati sa Lukoil-om protiv Asvel-a, Parker nije otputovao u Bugarsku!!!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pao sam Partizan za pola poena...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Turiaf i Parker nece biti u sastavu ASVEL-a sutra, a bez njih su mnogo losa ekipa, tako da valja pokusati sa kvotom 2 na Oostende koji je odlicna domacinska ekipa.

Srecno!
                sigpic

Comment

Za Lukoil te nisam poslusao, ali za ove ocu sigurno.
                  sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                    Turiaf i Parker nece biti u sastavu ASVEL-a sutra, a bez njih su mnogo losa ekipa, tako da valja pokusati sa kvotom 2 na Oostende koji je odlicna domacinska ekipa.

Srecno!
                    Na svim jačim kladionicama pada kvota na Ostende. Čak se predviđa i pobeda sa hendikepom do -2.5

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                    sigpic
                    RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                    - 4xMVP -

Comment

Cuti, na Lukoil nisam stigao da uplatim taj dan, zaspao popodne i probudio se na poluvremenu tekme...
                      Ja se nadam da Mozzart nece toliko oboriti kvotu i da ce biti makar 1.80.
                      sigpic

Comment

Batum veceras ne igra za Bilbao. ;)
                        Lawson sigurno u timu kao i Weems koji nema NBA Out klauzulu, Farmar najverovatnije igra, Law i Pekovic takodje. Gallinari bi trebao da ostane do 5. decembra, ali to cu vam potvrditi kasnije.
                        sigpic

Comment

Galinari nece igrati...

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                            Batum veceras ne igra za Bilbao. ;)
                            Lawson sigurno u timu kao i Weems koji nema NBA Out klauzulu, Farmar najverovatnije igra, Law i Pekovic takodje. Gallinari bi trebao da ostane do 5. decembra, ali to cu vam potvrditi kasnije.

Batum za Nancy valjda ?
                            Je l to sigurno da ne igra ?
                            SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

Originally posted by shpageti View Post
                              Batum za Nancy valjda ?
                              Je l to sigurno da ne igra ?
                              Mislio je za mec protiv Bilbaa. Ako Mac kaze da ne igra, onda ne igra. ;)

Comment

Za Nancy naravno, lapsus.
                                Procitao sam da nije otputovao u Bilbao, a napisao sam skroz nesto trece.

Sigurno ne igra, nije sa ekipom, u toku dana cu vam javiti sta je i sa ostalim NBA igracima.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X