This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• NFL

Ovde cemo postavljati tipove i predloge za NFL (americki fudbal).

Prvi tiket prosao...

Originally posted by T-Mac View Post
    New Orleans Saints - Chicago Bears 1
    New York Jets - Jacksonville Jaguars 1
    New England Patriots - San Diego Chargers 1

Atlanta Falcons - Philadelphia Eagles 1 @ 2.20
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Prosao i drugi, Atlanta u sjajnom mecu dobila Eagles-e...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Postavio sam u temi sa tiketima NFL tipove, pa ko voli nek' izvoli.
        Samo da dodam da je 9/10 over na mec Buffalo - New England, ali ja nemam to u Tas-u, pa nisam ni igrao.
        sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
          Tampa Bay Bucaneers - Atlanta Falcons 2

Tenessee Titans - Denver Broncos 1
          New Orleans Saints - Houston Texans 1

Carolina Panthers - Jacksonville Jaguars 1
          Oakland Raiders - New York Jets 2

Chicago Bears - Green Bay Packers 1

Za sada jedan tiket prosao, na jednom jos Jets-i i dva singla...
          sigpic

Comment

Padoh New England a imali carevi 21:0

Nece vise NFL na moj tiket

Comment

Zato i postoji ova tema da se pita. ;)
              Ja bih ti prvi rekao da ne igras New England ni u ludilu jer su kvote lose bile postavljene.
              sigpic

Comment

Pratio sam NFL ranije i znam da je NE bio mbogo jak, danas 1/4 odigrali savrseno i posle toga nista

Sledeci put cu te pitati

Comment

Ja padoh na Tenessee Titans - Denver Broncos...odigram na Tenesi ali u hendikepu....falilo mi jos 3 poena....

Comment

Auuu T-Mac ti rasturas u ovome , ajde kada budes igrao tiket spoji 5 parova u temi , ja cu prvi da odigram
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Pao sam Atlantu za 20 hiljada, imali su na 16:10 loptu na 5 jardi od end zone-a i naprave holding jebem ti zivot ti jebem
                      sigpic

Comment

Mac, slazes li se Jacksonville Jaguars - Cincinnati Bengals cista 2 ili H2?

Comment

Eh ovako , poceo sam pratiti NFL aktivno prije dvije sedmice i hocu za veceras da odigram listic na veci ulog , pa mi treba misljenje vas koji duze pratite ..

Sta mislite o ovome ? :

nfl.JPG
                          https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Drug mi prati NFL bas dobro, ja ne pratim bas toliko, evo on mi je dao ove tipove, i ovo cu uplatiti za veliki ulog

Minesota-Arizona 1
                            Dzeksonvil-Sinsinati H2 (-1,5)
                            New England-Ny Jets vise od 48,5
                            Carolina-New Orleans 2

Comment

Originally posted by Dusan View Post
                              Drug mi prati NFL bas dobro, ja ne pratim bas toliko, evo on mi je dao ove tipove, i ovo cu uplatiti za veliki ulog

Minesota-Arizona 1
                              Dzeksonvil-Sinsinati H2 (-1,5)
                              New England-Ny Jets vise od 48,5
                              Carolina-New Orleans 2
                              Dobitan

Comment

Working...
                              X