X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Zanima li vas NFL da postavim nesto?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Stavi nesto sigurnije da odigram za veci ulog

Comment

Ajd videcemo nesto, mada nisam gledao utakmice zadnja 2 kola zbog obaveza, postavicu u temu sa tiketima ono sto cu ja igrati.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Postavio sam. Jos neki moji pikovi su da ce Houston izgubiti sa manjom razlikom od hendikepa, Oakland under, Atlanta over i Philadelphia.
          sigpic

Comment

Sta je od onih keceva 5 ili 6 najsigurnijih po tebi?
            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Reci mi prvo koja ti kvota treba ;)
              sigpic

Comment

Daj sta das.. 3 ili 4

sigpic

Comment

Jbg, ja nikad ne igram vise od 3 meca na tiketu, a cesto ni 3 mada moram zbog uslova jebenog Mozzart-a.
                  Recimo ovako nesto...

Atlanta
                  Baltimore
                  New Orleans
                  Oakland

@3.63
                  sigpic

Comment

Ziv bio.. poseticu Mocart kasnije

Stavicu njih na 1 i stumbati sve ono sto si postavio na drugi za mali ulog

sigpic

Comment

Ja cu na sve one tikete po crvenu + 300 na onaj sa vecom kvotom, pa sta nam Bog da. Pauzirao sam 3 nedelje sa kladjenjem, ali ove nedelje sam ponovo redovno pratio emisije na ESPN-u, nek prodje 50% tiketa milina.

A, Mozzart nas opasno jebe sa onim uslovom od najmanje 3 meca po tiketu, prosle nedelje pogodim Dolgopolov-a i Raonica i dodam Cilica mrcinu zbog uslova i on naravno izgubi.
                      sigpic

Comment

Ja sam mnogo slab sa lovom i ovo bi stvarno lepo selo, ne secam se vise ni kad sam zadnji put pratio neku NFL utakmicu

Kakav god da je u drugu ne bih isao, juce me je mrzelo i u njega da sidjem a na 15 metara mi je od zgrade mogla se uzeti lova na najboljim klubovima u fudbalu

sigpic

Comment

Giants-i ce doci X, bem ti srecu...
                          sigpic

Comment

Dobro je, bravo odbrano moja!

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-5147796-921

Pao na onom od 300, na jednom jos Lions-i!
                            sigpic

Comment

Dobra Atlanta, slomili su ih na kraju

Igrao sam samo onaj jedan koji si mi predlozio, cekam Baltimor, Nju Orleans i Ouklend

sigpic

Comment

Nisu tu realne kvote, svi mecevi su tricky, ali bi naravno trebali da dodju. Jbg, svakako su realniji od mojih Giants-a i Detroit-a, to nisam smeo da ti predlozim.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X