Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Jbg CW, izneveri me Brees, bolje da sam stavio Chicago, al' sad je kasno...

Meni je jos i gore, pogodio sam 8/11 meceva, a samo jedan tiket.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne znam ja nista, dodjes mi 150 dinara

Video sam odmah da ni ti nisi bas dobro prosao, lako je za mene
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Ma ja tako redovno, prodjem prvi tiket, ostali idu i za sekund se sve okrene.
        Juce Giants-i okrenu momentum meca u zadnja 3 minuta i dobiju, cekam Detroit koji vodi i brani cetvrti pokusaj za gol sa nekih 8 jardi na 2 minuta do kraja i naravno gube mec. New Orleans se posle nisam ni usudio da gledam, samo sam video da je Drew odigrao katastrofalno.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Jebem ti mater Miami!!!
          sigpic

Comment

Na kraju dana minimalan profit, da Miami nije prokockao 15:0 na 5 minuta do kraja bilo bi i daleko vise, ali dobro...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-4348682-923
            http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-4900648-923

Izvinite sto nisam postavio tipove na vreme, stvarno nisam stigao.
            sigpic

Comment

Buff-NYJ 2
              Hou-Cle 1
              IND-Atl 2
              KC-Mia 1
              Pit-Bal 41,5>
              SD-GB 51,5 <
              Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-9029030-927
                http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-7973745-927
                http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-1247019-927

Jos na jednom pade Dallas sa hendijem za 2 poena...
                sigpic

Comment

Jos 2 komada...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-4108742-927
                  http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-3334885-927
                  sigpic

Comment

Pogledao sam na areni juce 2 meca NFL-a i nije lose za ragbi

Evo parova za sutra, pa ako mogu prognoze , planiram jedan tiket samo NFL da bacim :

Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

NFL nije ragbi
                      sigpic

Comment

Nego sta je ? ... Uglavnom gledao sam onu okruglu loptu , nije bejzbol onda ragbi ? uglavnom to je to :d
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Prvi put se kladim na NFL i odmah dobitak

Comment

Singlovi:

Buffalo - Tennessee 2
                            Miami - Oakland 2
                            Minnesota - Denver 2
                            NY Giants - Green Bay 1

Combo tiketi:

Houston - Atlanta 2
                            Tampa Bay - Carolina 1
                            Washington - NY Jets 2

Arizona - Dallas 2
                            Chicago - Kansas City H1
                            New England - Indianapolis H2
                            sigpic

Comment

Singlirah i ja Denver.Jedva udje,bukvalno u poslednje 2 sekunde,ali u svakom slucaju bravo za par...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...20-9324123-935
                              I LOVE HOUSE MUSIC!!

Comment

Eh, da je Denver jedino sto sam singlirao...
                                Doduse, prosla su mi 2 od 4 singla, ali combo-i...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X