This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kladionica: Tenis

Ovde cemo postavljati tipove i predloge za tenis.

Kei Nihikori-Teymuraz Gabashvili 2 3.4

Comment

D.Young - Andreev Young @ 1.60
      SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

Konacno u pm...

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-8562502-921
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ljudi, sta mislite da se proba Raona veceras na vecu kintu? Meni ovo izgleda kao poklon kvota.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Hvala bratu Raoni

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...09-2809480-922
            sigpic

Comment

Youzhny, Davydenko i Sharapova?
              sigpic

Comment

jmbti retardiranog Bagdatisa , narpavi mini-break na 5-5 , povede 6-5 (prvi mini break u TB) i servira da zavrsi i ne iskoristi , jos ce sad i jos jedan servis izgubiti.
                Evo poveo 7-6 , ajde jos jedan Bagy da uzmes set pa ima nade. Fiktor prvog ne moze ubaciit sve i da hoce. 7-7
                Moj Marcos, moj Marcos Drugi servis ... 8-7 za Fiktora , mec lopta Koji sam ja levat , na Cipranina se kladim
                Namestio Bagdatis k'o dobar dan Drugi servis ... bravo Baggy , 9-8 , ajde sada :bravo:
                Konacno , ajmo sada 3 dobiti
                Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...89-3049696-925
                  hvala kladzama na ovakvoj kvoti

Comment

Diga vi Isner od koga gubi.
                    sigpic

Comment

Ja danas pade na Lopez-a i Simon-a na po jednom tiketu, ajd' bar Melzer da me iscupa za neki minimalan minus...
                      sigpic

Comment

Ja danas igrao tiket

Brown
                        Starace H2
                        Isner H1
                        Baghdatis

Baghdatis pobedio 2-1 , Brown 2-0 , Starace prosao (6.5) hendikep. Jos Isner 3.5 hendikep... Vodi John 5-2 u 2.setu , ako izvuce 6-3 , valjda ce u zadnjem uspeti 2 breaka da napravi

EDIT : Obori me samo Isner
                        Last edited by Mr.M; 31-10-11, 20:32.
                        Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Taman su mi lijepo rezultati na fudbal poceli i ovaj Isner nasao da me kida protiv ovog raspada. Ajde glibezu zavrsavaj to...
                          sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                            Ja danas pade na Lopez-a i Simon-a na po jednom tiketu, ajd' bar Melzer da me iscupa za neki minimalan minus...
                            Ne igra Melcer, igra Kukuskin.

Comment

Originally posted by Dusan View Post
                              Ne igra Melcer, igra Kukuskin.

Kod mene u ponudi pisalo Melzer, e sad jebem li ga, mozda se Melzer udao za Kukushkin-a, pa preuzeo prezime.
                              sigpic

Comment

Working...
                              X