Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nisam general posle bitke, Klizan me recimo sjeb'o, ali Izaak je bio bas onako zicer, Sock igra drugi put na travi dok je van der Merwe-u to glavna podloga.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E jbg nisam znao , vidim dosta nas igra ove male turnire , bilo bi lepo da se rapisemo ujutro pa nesto zajedno uzmemo ;) Recimo Brown H2 i Kavcic isto bilo danas za odigrati ;) Janko isto H1
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Ne postis ipak? Kako li je Klizan izgubio set od Bachingera 6-0, to bih voleo da vidim.
        Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
          Ne postis ipak? Kako li je Klizan izgubio set od Bachingera 6-0, to bih voleo da vidim.
          Ma postim, nego me drug cima svakodnevno da mu saljem tipove, pa sam onda u toku.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Svaki dan tako na 5 strana, vise se nerviram za druge nego za sebe.
            Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
              Pokusao sam sada da uhvatim Staracea na live-u 5.2 kvota, moze uleteti nije Granolers jbni Nadal.
              Trpaj bre trpaaaj!!!
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• 1-0 , 5-3 , 30-40 imao covek

Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Andreozzi-Demoline 1 (1.45)

Andreozzi ima 13 vezanih pobeda, svih 13 na sljaci, 33-8 ove sezone na toj podlozi. 2 puta su igrali, oba puta ga je tukao Andreozzi 6-4, 6-2, u prvom kolu je dobio Feliciana Lopeza u 2 seta. Morao bi da ga bije

Raonic-Becker over ili HG2 (1.85)

Nisam siguran ni da ce uopste pobediti Raonic, meni je to otvoren mec, a 1.20 je kvota na Raonica, jedva je dobio Ebdena 7-5 u trecem setu, Becker je lagano dobio Goffina, igra odlicno na travi, 12-3 ima na vutri ove sezone, Raonicu nesto trava ni ne lezi i ne verujem da ce ga lako dobiti, ako ga dobije uopste.

Na sporedni cu Harisona verovatno protiv Levinea, uz par fudbala, osim ako me neki demon ne natera da ga stavim na glavni. 1,70 kvota, smrdi mi, Levine je dobar na travi, ima 9-3 ove godine, nego eto cisto bih igrao jer mi je Harison klasa iznad.
                  Cuj prvi maj

Comment

• Na brzaka od mene, mislim da brat Dzivra otkida set Nishikori-u, ko hoce moze i hendikep gemove i mislim da ce mali Pavic otkinuti bar set.
                    sigpic

Comment

• sta kaze experti, el dobija tipsa danas monaka?

Comment

• Sto brze u mozzart pomesali mertla i martija
                        http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...89-5593401-999

Comment

• Originally posted by Monfa View Post
                          Sto brze u mozzart pomesali mertla i martija
                          http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...89-5593401-999
                          e jbg, tek sad vidim a mislis da ti goveda nece korigovati kvotu ako marti pobedi?

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
                            e jbg, tek sad vidim a mislis da ti goveda nece korigovati kvotu ako marti pobedi?
                            ma nece nije ovo prvi put da im hvatam greske, sad lepo branio sa 2k po 6.5 u tasu i cekam da se zavrsi

Comment

• Imam lep tiket , vec pola uslo , lep dobitak ali na tiketu imam i Lopeza

Comment

• Kad nisam umro zbog Javiera necu nikad 2 mp spasao na 5:6 i 1:3 u TB

Comment

Working...
                                X