• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Srđan Radojević

Deo foruma za Sr?ana.

Comment

Odg: Sr?an Radojevi?

Trenutno moj omiljeno komentator, sto se fudbala tice. Vidi se da se sprema za svaku utakmicu, da ima dosta informacija i da poznaje fudbal... Voleo bih kada bi se svi komentatori ugledali na Srdjana Ercega i ucestvovali koliko-toliko u radu foruma.
      http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Odg: Sr?an Radojevi?

Sinoć u toku prenosa NBA finala je više puta pomenuto da pored Jacka Nicholsona sedi Donald Sutherland... To nije istina, jer u ptanju je sasvim druga osoba, Lou Adler.
        Da komentatori znaju za ubuduće... Pozdrav! l5'%9

Comment

Odg: Srdjan Radojevic

Mislim da je gospodin Radojevic komentarisao meč Arsenal - Newcastle, gde je rekao da je Joey Barton postigao jedan gol na meču Newcastle - Sunderland 5:1.

Nije Barton postigao gol. Golove su postigli, Nolan (tri gola) i Ameobi (dva gola), dok je za sunderland utešni pogodak postigao Bent.
          "What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

Ljudi smo pa gresimo.Mada je ipak trebao to znati.
            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Da ne zaboravim, Srdjan i Darko stvarno fantasticno rade prenose NBA-a, uzivanje je slusati ih u sitne sate svaki vikend. &8@^J
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=905.msg195490#msg195490 date=1289652085]
                Da ne zaboravim, Srdjan i Darko stvarno fantasticno rade prenose NBA-a, uzivanje je slusati ih u sitne sate svaki vikend. &8@^J
                [/quote]

Da, stvarno zasluzuju pohvale, odlicno rade prenose #$&+|r
                sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=905.msg195490#msg195490 date=1289652085]
                  [/quote]

Alal im vera, uzivam u prenosima. &8@^J
                  Kako se preziva Darko?

Comment

Plavsic
                    http://www.sportklub.info/forum/index.php?topic=913.0

On je meni za klasu bolji,a i svestraniji je,radi vise sportova @(*6sd$%
                    sigpic

Comment

Po meni oba su dobra, ne mogu da izdvojim nekog od njih, ali i Ilija Kovacic dobro radi prenose.

Comment

Re: Srdjan Radojevic

samo mala zamerka,cesto koristi izraze CELO (treba reci SVE) vreme,CELA odbrana,CEO tok,samo treba reci CITAV a ne CEO,pozdrav

Comment

Nile Ranger i da je Newcastle pobedio rezultatom 3:4.

To jednostavno nije tačno. Odlučujući gol za Newcastle United je postigao Shola Ameobi.

http://rutube.ru/tracks/3608046.html...bmstart=342959

Evo i dokaza da je Ameobi postigao taj gol.

http://nufc.com/2010-11html/2010-09-22chelsea-acc.html

90 mins Bishop Auckland-born toon fan Ross Turnbull was the only North Easterner not going potty at the Shed End, after Shola Ameobi got above Alex to beautifully head home a Jonas Gutierrez corner to win it for the Magpies4-3

"What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It’s not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. It’s the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love." - Sir Bobby Robson

Comment

Sve pohvale #$&+|r

Comment

Srdjan je danas ponovo pokazao da je najbolji komentator u zemlji, definitivno.

Izneo je ogroman broj podataka o Notts County-u, timu koji inace simpatisem, a dobar deo tih podataka se ne moze naci pukim pretrazivanjem po googlu i wikipediji.

Bravo majstore!

Comment

Working...
                              X