Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Zna Boza Maljkovic sta radi, do sada maltene svaki napad na Begica!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
      Zna Boza Maljkovic sta radi, do sada maltene svaki napad na Begica!
      Kao da je citao tvoju analizu

G.Dragic je u teskom kanalu...

Comment

Ako nista, dobro je sto nije poceo blowout od samog starta da gledamo egal utakmicu bar poluvreme. Lorbek se hvala Bogu probudio za najbitniji mec, ali zato Goran u teskom kanalu sto rece Ljuba.

EDIT: Kako dobru prangiju ima Udrih, prelepo.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Tako je bre!

Comment

Sta je ovo sunce ti poljubim

Ajmo Slovenci!

Comment

Morao je kad tad da ih krene sut...7 razlike posle prve cetvrtine,svaka cast Slovencima Jos kad bi prosli
              Last edited by Ljuba90; 14-09-11, 16:24.

Comment

Valjda 7 razlike

Comment

Originally posted by Dusan View Post
                  Valjda 7 razlike
                  Pa nisu priznali onu trojku Udriha...steta

Comment

Picke igraju zonu... Sta drugo ocekivati od Spanaca.
                    sigpic

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
                      Picke igraju zonu... Sta drugo ocekivati od Spanaca.

Slovenci ce morati jos dosta trojki da ubace ako misle da pobede.

Comment

Ovo vec postaje mnogo mucno za gledanje, Slovenci ne mogu ni da sutnu na kos, a kamoli nesto da pogode.
                        sigpic

Comment

Izgleda Spanska zona daje rezultate,Slovenci su samo postigli osam poena u drugoj cetvrtini.Od toga samo 2 ili 3 suta iz igre.

Comment

Ne gledam ja ovo vise...ali dobro-imali smo jedno zanimljivo poluvreme,nisam ni toliko ocekivao

Comment

Originally posted by Ljuba90 View Post
                              Ne gledam ja ovo vise...ali dobro-imali smo jedno zanimljivo poluvreme,nisam ni toliko ocekivao
                              Ja igrao hendikep PP jebo me pas!

Comment

Gledaj bre stoku, vode 30 razlike i opet seru! Kako ih mrzim aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Polako, stici cete vi do Tony-a, Jo-a i ostalih zveri, samo polako...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X