X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

E da Nemacka ima Mekejleba,zlo bi bilo

Comment

Makedonci vec u bonusu, bice ovde jebanja do kraja.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Zanimljivo moram reci.U trecoj cetvrtini Makedonci postigli 25 poena, a sada za pet minuta nista nisu dali.
        Gruzijci to iskoristili i primakli se.

Edit:Probuidio se Mekejleb.

Comment

Gruzija nema sanse da pobedi sa 19 izgubljenih lopti. Malopre i Markoishvili promasi otvorenu trojku, vrlo lako moze biti da im je to zadnja sansa.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

hahaahahaha,kakvu facu slozi Bo

Comment

Crni Pero, sta to uradi?
              Na najlaksi moguci nacin omogucio Gruziji da se nada produzetku.

Comment

Kakav igrac , kakav majstor .

Bravo Bo , svaka cast .

Odlicna utakmica
                https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

Komplikovali smo do kraju, mogli smo i sa 10 i vise pobediti ali ajde. Bo Lester McCaleb, ajdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, cetvrt finale

Comment

Mekejlebovski u svom stilu-u poslednjim sekundama postize poene.
                    Makedonija ovom pobedom izborila cetvrtfinale.

Comment

Kakav igrac Mekejleb, ne moz' ga niko zaustaviti... Svaka cast za Makedonce, prvi nastup na EP i vec su obezbedili cetvrtfinale... Pitam li se mogu li jos dalje da odu.
                      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                      -Jürgen Klopp

Comment

Originally posted by FresHMaN91 View Post
                        Kakav igrac Mekejleb, ne moz' ga niko zaustaviti... Svaka cast za Makedonce, prvi nastup na EP i vec su obezbedili cetvrtfinale... Pitam li se mogu li jos dalje da odu.
                        Ne mogu,jednostavno imaju samo jednog igraca koji samo vredi,da naidju na neku ozbiljniju reprezentaciju izgubili bi dvocifrenom razlikom,jos su bili u smesnoj grupi,na sta je Evropsaka kosarka spala,em su EP pretvorili u sprdnju,em Ameri igraju za reprezentacije...

Comment

Originally posted by FresHMaN91 View Post
                          naravno da mogu
                          FORZA MILAN!!

Comment

Originally posted by Vule_89 View Post
                            Ne mogu,jednostavno imaju samo jednog igraca koji samo vredi,da naidju na neku ozbiljniju reprezentaciju izgubili bi dvocifrenom razlikom,jos su bili u smesnoj grupi,na sta je Evropsaka kosarka spala,em su EP pretvorili u sprdnju,em Ameri igraju za reprezentacije...
                            Koliko para toliko muzike,prosta stvar

Comment

Odlicna utakmica, kao sto sam i ocekivao klanje do zadnje sekunde i mali broj poena. Takve utakmice ne mogu da ne budu zanimljive jer je svaki kos kao gol.
                              Gruzijcima dosle glave izgubljene lopte i promasena slobodna bacanja sto je u ovakvom mecu nedopustivo!

Sta mislite, mogu li Finci napraviti nesto zanimljivo protiv brace?
                              sigpic

Comment

Iako gotivim Ruse,u ovom mecu cu navijati za lude Fince...nisam ni znao da imaju 12 kosarkasa

Koponen ce da unisti Ruse

Comment

Working...
                                X