• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Eurobasket 2011 Group D - diskusije

Group "D"
    Klaipėda
    Švyturio Arena : kapacitet 5.486

U ovoj temi cemo komentarisati desavanja iz grupe D.
    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Gleda li jos ko mocne Gruzijce.... Zazu i Haynesa.... Iscepase Belgijance
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

Ja ne znam ko je izvlacio ovu grupu ali je izvukao tako ... Mogli bi Gruzijci sve ovde zeznuti
      Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Gruzija ide dalje iz ove grupe...verovatno sa treceg mesta.

Comment

Al se SLovenci raspadaju po savovima. Mislim da se Maljkovuc upiskio.

Comment

A izgleda da ce dobiti na kraju Bugare al mnogo teze nego sto su ocekivali..
            sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
            -Jürgen Klopp

Comment

Ma na cisto iskustvo ih dobise. ;) Ovi Slovenci su raspad zesci, ima da se sprdamo sa njima ako nam ulete u cetvrtfinalu.

Comment

A imaju takvu ekipu i takvog trenera Maljkovica i opet raspad. Tesko da ce oni daleko, a imaju srece sto su u ovakvoj grupi, najsmesnija grupa na prvenstvu.. Ovde bi Gruzija mogla da iznenadi, a nas covek vodi ovu reprezentaciju, tako da nije ni cudo.
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

Zakuvava se na Rusija - Gruzija!

http://www.lshunter.tv/index.php?opt...pup&Itemid=327
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Gruzija dobro pritisnula , mogla bi Gruzija do 2 pobede i velikog iznenadjenja uopste na prvenstvu
                    Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Gruzijci igraju FENOMENALNU odbranu, Rusi cede napad bukvalno do zadnjih sekundi i ne mogu da dodju do iole otvorene pozicije. E, samo je problem sto Gruzijci u napadu isto ne mogu nista da urade.
                      Mogao bi tu da im pomogne ludi Markoishvili.

EDIT: Kakav potez Kirilenka!
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Neocekivano dobra utakmica Gruzije, propisno je namucila Ruse, koji su dobili na suvi kvalitet .

Comment

Ovde ce najverovatnije duel izmedju Bugarske i Gruzije da odluci ko ce treci da ide iz grupe.Mozda se i Ukrajina umesa.Videcemo kada odigraju Ukrajinci odigraju mec sa Bugarima u sledecem kolu.
                          Stvarno je smesno ko sve tu prolazi, a ko sve igra u nasoj grupi.Sve azdaje od timova.

Comment

Slovenija isto u problemima protiv Ukrajine!
                            sigpic

Comment

Izvukose se Slovenci , 4 razlike , ali ponovo 2 meca 2 pobede kako god su ih napravili i Rusi i Slovenci prolaze u 2.rundu iako ja mislim da ni Rusi ni Slovenci ne bi prosli niti u jednoj drugoj grupi u 2 rundu

Comment

Working...
                              X