X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma Teo je narkoman,provereno 100 % dok je igrao u Cakcu
    @ Freshman 91
    Pogledaj koji je igrac iz Grcke ostvario najbolju karijeru u NBA i sve ce da ti bude jasno

Comment

• Ne, sve ce se komentarisati u ovoj temi.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Teo je fantastican igrac ali kad bi postojale letece izmene da ne igra odbranu ovako on prospe pola sjajnih stvari koje napravi.

Comment

• Nazalost cesto u 2-3 minuta prospe sve dobro sto uradi tokom celog meca i u odbrani i u napadu.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Malo u gradu:

Karikature :

sigpic

Comment

• Karikature su pobedile, Boban sa ovom kosom i naocarama pomalo lichi na Klarka Kenta...
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

• Baš se pitam kako li bi Teo izgledao kada bi se ošišao, obrijao...
                'De ga ona Maja trpi ovakvog..

Košarkaši Srbije stigli u Viljnus

Košarkaši Srbije stigli su u Viljnus gde će igrati mečeve čevrtfinalne grupe E protiv Litvanije, Španije i Turske.
                "Orlovi" su od Šaulaja putovali tri sata i smešteni su u hotel "Le Meridien" na 20 kilometara od grada gde će se odigrati sve utakmice druge faze.
                Izabranici Dude Ivkovića prvi trening u Simens areni imaće od 20 časova i trajaće sat vremena, a prvi meč u drugoj fazi odigraće protiv Litvanije u sredu.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Baš se pitam kako li bi Teo izgledao kada bi se ošišao, obrijao...
                  'De ga ona Maja trpi ovakvog..
                  Realno je mnogo lepsi od nje, da se ne lazemo moze da nadje bolju 5 puta.

Comment

• Stvar ukusa, o kojima šta... ne treba...
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bila je lepa diskusija,lepa i dobra igra nase reprezentacije,a sada ova tema ode pod kljuc,nove su otvorene.
                      sigpic

Comment

Working...
                      X