Manchester City

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• sve mi je jasno sem kompanija..naravno ako je to tacno
        MESSI 10

Comment

• Kompani kiksa godinama nego se to zamaze titulom te dobrom igrom u napadu Sitija.

Hart je isto pao,tamo maltene samo Zabaleta drzi kontinuitet dobrih partija u odbrani.

Inace je kvalitet stopera u premu u zadnje vreme uzasan pa i takav Kompani pretprosle sezone upadne u tim godine.

Normalno to ne znaci da ce on po defoltu ponovo kiksati,problem je taj sto sad vuce i povrede.
          "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• ma ok je sve to ali i takav kompani je opet u sitiju najbolji stoper..ali da,on sad vuce povrede,tesko da ce bilo gde vise spojiti celu sezonu bez duze pauze
            MESSI 10

Comment

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

Comment

• Stones na listi Cityevih igrača za Ligu Prvaka
                  sigpic

Comment

Comment

• Comment

• Stigao Klaudijo Bravo u Mancester.

Stvarno mi je zao sto je otisao iz Barselone jer je za relativno kratko vrijeme ostavio veliki trag, imao je veliki dorpinos u osvajanju titula. Ali opet treba razumjeti situaciju, sigurno je dobio odlicnu ponudu Sitija a da on i Ter Stegen opet igraju po rasporedu kao prethodne dvije sezone bilo bi neodrzivo.

Last edited by ognjen; 23-08-16, 19:04.

Comment

• Koja je cifra u pitanju?

Comment

• Oko 20 miliona evra kaze Balag.

Comment

• Claudio Bravo od danas i zvanično u Manchester Cityiju.

UEFA Champions League (13) - RECORD, La Liga (34) – RECORD, Copa del Rey (19), Supercopa de España (11).

Comment

• Comment

Working...
                                X