Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sad ste se setili da terate upravu. Koliko je samo para proslo kroz Partizan zadnjih par godina, a vama igraju Mukic, Jovancic, Rankovic itd...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Au na sta je nasa liga spala... Toliko o Srpskom fudbalu u Evropi, sramota... I Medo crveni za kraj...
      sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
      -Jürgen Klopp

Comment

• Uprava je smece,ali nije ona kriva sto Jovancic,Ilic,Babovic ne mogu poluprazan gol da pogode. Hocemo fuziju sa Radom!

Comment

• Šta li će da uradi Ser Alex Komplexon posle utakmice? Ima li ostavke ili ne? Ili pak UPRAVA NAPOLJE!?!?

Neverovatno od kog je ispao Partizan!!!
          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
          C'E SOLO L'INTER

Comment

• Hanover je izbacio Sevilju.Ostalo je 1:1.
            Tako se igra, majstori.
            Steta sto to ne mogu da kazem ni za Partizan.

Comment

• Sevilja ispade takodje

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                Uprava je smece,ali nije ona kriva sto Jovancic,Ilic,Babovic ne mogu poluprazan gol da pogode. Hocemo fuziju sa Radom!
                Jel ti to ozbiljno ????

Pa nasa liga je dno dna... Kraj... Sramota za nas fudbal, sramota....
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

• Ako nista imacemo protiv koga da igramo kad krene LE.
                  Bice lepe kvote na gostovanjima.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo da jos reprezentacija zajebe stvar pocetkom septembra i ode sve u persun

Comment

• Freshman91,gde sam ozbiljan,vidis da sam poludeo,raspadam se...sunce ti jebem da ti jebem,nemam komentar.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Ako nista imacemo protiv koga da igramo kad krene LE.
                        Bice lepe kvote na gostovanjima.
                        da brate...bice para

Bjezmo Grumfe,njih je dvojica a mi smo sami!
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Dusan View Post
                          Samo da jos reprezentacija zajebe stvar pocetkom septembra i ode sve u persun
                          Ma jok,reprezentacija ce da kida.

Comment

• Ovaj njihov kapiten i satro gistro najiskusniji igrac nije nikad igrao u timu iznad engleske 2. divizije sto je cetvrti rang takmicenja.

Au brate, pa da nisam toliko lud za Zvezdom koliko jesam ne bih posetio nijedan TSL stadion narednih 15 godina.
                            sigpic

Comment

• E ako nas reprezentacija ne izvuce nece niko...
                              СА ЗВЕЗДИНОГ ФРОНТА ИСПОД ХОРИЗОНТА

Comment

• Tesko da ce i oni nesto da urade, jedva da su sutnuli na gol Rusa u prijateljskoj utakmici, jos nece igrati Vidic i Krasic u sledecim utakmicama...

Comment

Working...
                                X