Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• to bre lobanja ti najvise zasluzujes da nosis taj beli dres a ne oni preplaceni magarci koji su vec na tekmi sa bostonom!!!

Comment

• Zasto Iggy isao za 2?

Comment

• Zato sto je vezao 5 zaredom, i mislio je da moze 25...

Comment

• Odlican je plan bio da se ide na brzu dvojku, al' ako vec nisu hteli trojku stepback preko ruke sa 5 metara nije pravi sut.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pobeda
            Last edited by Dusan; 28-04-11, 02:38.

Comment

• Jako zanimljiva tekma...Kad god je Phili trebao kos,Iggy ili Young su ubadali,osim na kraju

Idemo na matorce,bice jebeno

Comment

• svaka cast filadelfiji, majami no koment.

Comment

• Ali "motivacioni" govor trenera File minut pre kraja je pobedio...
                  Pa klinci u osnovnoj se ne bi primili na ono..

Comment

• Prvi mec Boston - Miami u nedelju, 99% uz prenos na SK-u...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• SPREMITE SE KELTI JER DOLAZIMO PO SKALP!!!

GO HEAT, GO MVP!!!

Wade 26/11/7
                      Bosh 22/11/0
                      James 16/10/8

Cestitke i Sixers-ima za koje i dalje smatram da su najperspektivniji tim lige!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                      sigpic
                      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                      - 4xMVP -

Comment

• Samo da ne zakaze napad Seltiksima, za sve ostalo tu je K.G

Comment

• Originally posted by K.Garnett 5 View Post
                          Ali "motivacioni" govor trenera File minut pre kraja je pobedio.
                          Meni se svideo onaj govor

Comment

• Strimovi me jebavaju, jedva sam i zavrsnicu Heat-a odgledao, a sada ne mogu ni San Antonio ni Oklahomu, tako da odoh na spavanje.

Laku noc svima!

Comment

• Denver odlicno otvorio utakmicu, idemo do brejka bre!!!

Btw, zaboravih to da napisem juce, KD i Westbrook su se nesto pokacili nakon poraza u proslom mecu tako da ako Denver nocas trijumfuje, moze tu da bidne svasta...
                              sigpic

Comment

• Tako je Memphis, kako dobro odigrana treca cetvrtina, umorili se matorci...Bravo za Gasola, koliko sam ga kritikovao u prvom pol. sad stv. moram da ga pohvalim, AJMO ZAVRSITE SERIJU !
                                <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

Working...
                                X