Smesna strana NBA-a

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Smesna strana NBA-a

Cisto da se malo zabavimo i nasmejemo pred kraj regularne...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Svi su fenomenalni,dvoumim se izmedju lebronova 4 poena,jer cak ni Bosh nije izvalio sta se desava i fantasticnog pasa Cousinsa

Comment

Kod mene mrtva trka izmedju Kirilenko-a, Anthony-a, Cousins-a i Rudy-a, sva cetvorica su me bacila u takav smeh da to nije normalno.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

znam da se cimao ali je do jaja fora

i ovo xD

Comment

Ali rudi kao muva bez glave Kirilenka mi zao

A Joel je uvek izgubljen u prostoru,nije ovo nista strasno

Comment

delonte mi je dobar da je gadjao to ne bi pogodio ali ipak rudi fernandez je zadao posteno sam se izvristao xD
            i ovo rukovanje lava i dzonsona genijalno

Comment

Kirilenko tele...sta covek promasi... :facepalm. : najbodlji.A ovaj pas Cousinsa nisam do sada ni video.
              sigpic

Comment

Dobrodosao na forum Durantula

Kako ga sprda Wes legenda

Comment

Neal ubedljivo,pa Kirlienko
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Kao prvo, odlicna ideja T-Mac za WTF play of the year ... meni su ubedljivo najjaca oba "handshake-a" Anthony, Kirilenko i "snazni" Cousins

Comment

Debelinho i McGee objasnili.
                      sigpic

Comment

Ali, nikako ne treba otpisati ni debelu bebu, meni nije toliko smesan fail kod kucanja koliko je posle toga blago receno oduvao Bosh-a.
                        Au naopako, kakvi kraljevi, dugo se nisam ovako ismejao...

EDIT: I je l' ono Vafer prekrio lice peskirom i umire od smeha?
                        Ahahahahahahahahahahahahaha
                        sigpic

Comment

Sve je stvarno odlicno!

Ja bih izabrao Fernandez-a i Cousins-a i "handshake" Gary Neal-a!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                          sigpic
                          RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                          - 4xMVP -

Comment

Btw, sto vise gledam ovaj snimak sa KD-em, sve vise mi se cini da je on stvarno pomislio od Carlisle-a da je sudija i da mu je zato urucio loptu.
                            Ako je to stvarno bio slucaj onda je to bez premca najveci fail.
                            sigpic

Comment

Posey car

Uvek je Andre Miller imao lopovsku facu

T, kako si ovo zaboravio, ja bih cisto izasao, jos mu se i saigraci smeju

sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                              X