No announcement yet.

Vaterpolo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jaoo..sad druge 2 cetvrtine, sve mi kroz glavu prolazi utakmica sa djeticima
    sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• I da se sudije ne umesaju u mec...
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Nisu sudije krive nego su nova pravila retardirana.

Comment

• Ma ja se uvek plasim sudija u vaterpolu

sad nam trena jedan gol

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• kako smo glupi primili 2 gola...

sigpic

with experience.

Comment

• NAJVECI

Comment

• BRAVO

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Ricma View Post
                  Madjare je pojela trema i mi smo to maksimalno iskoristili.Desio se bas onaj scenario za koji nisam verovao, a ovo nam je i najbolje napadacko poluvreme ako izuzmemo meceve sa autsajderima.

Da izdrzimo sledecih par minuta kao i njihov nalet i to bi trebalo da je to.

Potpuno si bio u pravu. Odlicno smo izdrzali njihov nalet, i sada je vec ovo nevidjena dominacija
                  Sampioni evrope, potvrdjeno
                  Last edited by jovan; 27-07-14, 20:39.
                  * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• udavismo ih u sred Budimpeste, nista sladje

sigpic

with experience.

Comment

• Bacajte bucka u vodu,idemoooo
                      sigpic

Comment

• Bravo

Comment

• Zlatooooooooo
                          Bravo momci...svaka cast, ovako rezultatski pobediti Madjare....sve cestitke..zlatni ste

Last edited by Pertla; 27-07-14, 20:50.
                          sigpicFokus Nole i ne zaboravi- u pertle... idemo Noleeeeeeeeeee

''Na jedno uho ne čujem ništa, a na drugo sve. Zato slušam samo one koji mi priđu sa prave strane...

Comment

• Impresioniran sam viđenim.

Dominacija.

Comment

• Još kad bismo ovako igrali na Olimipjadama, gde bi nam bio kraj

Fenomenalan meč

Zlatooooo

Comment

• Fantasticna partija stvarno! I to u sred Budimpeste demonstracija sile nad Madjarima.
                                Originally posted by maliajnstajn
                                Arsenal ako uzme narednih 5 tekmi, uzima i titulu, nema previse tu filozofije.

Comment

Working...
                                X