Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakva pobeda .Pokazali smo Madjarima ko je sef u vaterpolu Svaka cast momci

Comment

• Fnansije su najveći problem, pre svega u klubovima, ali ovom sportu svaka čast i kapa dole!
      Bravo momci!

I još jednom .. fudbaleri sram vas bilo!
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• kazu najbolji igrac prvenstva je Messi
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Last edited by miloolja; 27-07-14, 21:19.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Nas ponos-sampioni Evrope

* Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Svaka cast sve cestitke... sve pohvale... jos jednom ste pokazali da ste najbolji sportski Srpski kolektiv... eto srece da se drugi ugledaju na vas ako nista onda u pjevanju himne a ne da izigravaju neke zvijezde i ludilo. Jos jednom bravo momci i zivi bili sto godina.

Comment

• BRAVO ZA SAMPIONE
                  Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Last edited by miloolja; 27-07-14, 22:32.
                    sigpic

Comment

• Dugo ih vec ne pratim, ali mi je puno srce svaku put kada cujem da su postigli neki uspeh. Uz njih (i kosarkase) sam proslavljao prve sportske uspehe nase zemlje, prvi su me naucili kako moze da se dobije infarkt i uz njih sam naucio da pljujem i krivim sudije

Svaka cast momci
                      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Koja smo mi sila!

Ceo turnir igramo nekako promenlivo i onda u finalu prava predstava, prava igra.

Svi su bili odlični, čestitke za sve. Živko Gocić me najviše impresionirao, kakva dva-tri gola spakovao Mađarima. Najviše mi je drago zbog Savića, bravo Deki
                        U ovom sportu dominiramo, nema nam ravnog, Mađari evidetno imali neku vrstu treme, ali ko ih šiša, odbranjeno zlato i ukupno šesto na Evropskim prvenstvima a Mađari od 1999. ne znaju za zlato na EP.

Sada kada bi vezali dobar uspeh na Svetkom i na Olimpijadi gde bi nam bio kraj ..

Comment

• Šefik ostaje

Comment

• http://www.mozzartsport.com/vesti/de...problemi/82353
                            Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Podmađena reprezentacija Srbije osvojila Svetski kup u Kazahstanu ..

Na penale u finalu dobijena Mađarska ..

Comment

• Triglav regionalna vaterpolo liga počinje prekosutra.

Comment

Working...
                                X