T9 SINGH, Vijay 18 FIJ 67 67 -3
    T9 WEEKLEY, Boo 18 USA 67 67 -3
    T9 GRACE, Branden 18 RSA 67 67 -3
    T9 MARINO, Steve 18 USA 67 67 -3
    T9 WEIR, Mike 18 CAN 67 67 -3
    T9 GOOSEN, Retief 18 RSA 67 67 -3
    T9 FURYK, Jim 18 USA 67 67 -3
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Odg: GOLF

Himenez nije krenuo najbolje,sad je na -4...
      Ali dobro vremenski uslovi su losi pada kisa i duva jak vjetar,Rori je sad na +2
      Fenomenalan pat Gusena 8),na -3 je
      sigpic

Comment

Moze mi neko javi kad tacno ima golf? :-*

Comment

[quote author=Dr.Infinity link=topic=525.msg77346#msg77346 date=1247830528]
          Moze mi neko javi kad tacno ima golf? :-*
          [/quote]Ima sad na Golf Klubu 8)
          edit:Tajger krece oko 3 ;)
          sigpic

Comment

Pitanje je oce li Pedja uspjeti da prodje kat :-\,tesko cini se,Sing za sad odlican,stari Tom je malo pao,ali vratice se on 8)
            sigpic

Comment

Sing napravi double bogey pade na -2, Predrag igra ocajno cele sezone tako da ovo nije nista novo.
              Znas li mozda na koliko je ostao Rory nisam gledao kad je on zavrsio?
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Rori na +3 cini mi se,Kim na +6...
                sigpic

Comment

Steta, valjda ce barem Rori proci cut... Opasan je i ovaj mali Ishikawa, najvaznije je da se niko nije odlepio, svi su blizu.
                  EDIT: Evo ga ovaj smor Milan... >
                  sigpic

Comment

Jesu uspeli da prodju cut Tiger i Rory, nisam gledao do kraja?
                    sigpic

Comment

Ko je pobjedio na Us open-u???

Comment

Kralju, nisi u toku US je zavrsen pre mesec dana, pobedio je Lucas Glover... Sad se igra British Open...
                        sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=525.msg77446#msg77446 date=1247859591]
                          Kralju, nisi u toku US je zavrsen pre mesec dana, pobedio je Lucas Glover... Sad se igra British Open...
                          [/quote]

Znam bre,samo pitam ko je.Sta je sa Tigerom ne moze da vrati nakon povrede

Comment

Treba vremena da se vrati u formu, mislim da nije prosao ni cut danas na British-u.
                            sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=525.msg77448#msg77448 date=1247859905]
                              Treba vremena da se vrati u formu, mislim da nije prosao ni cut danas na British-u.
                              [/quote]

:o :o :o :o :o
                              Bio je jucer na +1,jedino ako se jos spustio,jeli cut od +4

Comment

Tajger na +5 , mislim da nije prosao kat,Isikava na +7,stari Tom na -5,Sing na -3 ;)
                                sigpic

Comment

Working...
                                X