X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Djokovic igra Tokio ove godine

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Djokovic igra Tokio ove godine

Ne razumem zasto sada? Peking mu savrseno lezi plus nije igrao Tokio kada ga je Uniklo sponzorisao.

Comment

• Originally posted by 147 View Post
        Ne razumem zasto sada? Peking mu savrseno lezi plus nije igrao Tokio kada ga je Uniklo sponzorisao.
        Priprema za Olimpijadu. Na tim terenima će se igrati Olimpijske sledeće godine pa da malo oseti teren da vidi o čemu se tu radi.

Pozdravljam potez.
        Last edited by Chiwwi; 25-06-19, 09:55.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• gledacemo se ilegalno
            Wizard

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• http://sportklub.rs/Blog/Sasa-Ozmo/a...-finalima.html

I kada se pogleda koga je on dobijao u finalima Slemova – OK, jednom je bio Conga, prošle godine ovde Anderson, ali to su uglavnom Federer, Nadal i Mari. Kada pogledate s kim su igrali u finalima ostali, ti protivnici nisu ni blizu tog standarda. Pobeđivao je najbolje iznova i iznova i ima bolji međusobni skor sa najboljima na svetu, i to u njihovom zenitu. To je apsolutno fenomenalno – znam da je Nadalovim i Federerovim navijačima to teško da priznaju, ali gola je činjenica da Novak ima bolji skor od njih, nemoguće je to poreći.
                sigpic

Comment

• Prezvakali smo to ovde na temama 100 puta ali ne vredi mnogima.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• Kakve veze ima Federer sa Team8?
                    Tamo su ova mala Gof i Delpo?
                    Potencijalno Zverev?
                    sigpic

Comment

• Kako mislis kakve ima veze?
                      Pa on je osnovao Team8 sa Tonijem, samo sto trenutno nije aktivan partner nego samo klijent.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• A sto moram da znam ko je osnovao Team8?

Zato se on buni na pres konf i trazi od WTA da ukinu ogranicenja za dete Koko -.-
                        A prica se da i Zverev prelazi, o kome nije hteo da komentarise.

I to posle nije sukob intetesa.
                        A to sto je klijent samo...vazi.
                        sigpic

Comment

• Nije trazio da ukinu ogranicenje, nego da im se mozda dozvoli koji turnir vise uz prisustvo mentora, legendi tenisa koji ce da edukuju igracicu, roditelje itd.
                          Rekao je da je mozda i kontraprodiktivno sto imaju to ogranicenje jer su onda pod jos vecim pritiskom da na tom malom broju turnira odlicno igraju i da iskoriste svaku sansu.

A zvanicno jeste samo klijent i sigurno ne tera nikog od tenisera da potpise za Team8. Oni su sami to izabrali...

sigpic

with experience.

Comment

• Eh sad tera (zamisljam ga sa nekom puskom ). Otkud mu da radi sada, bolje je pitanje, sto ne menadzerise kada se penzionise?

A naravno da je to mesanje u ukidanje ogranicenja koja su sada na snazi. Ona i postoje da se ta deca, jod uvek nerazvijena i fizicki i psihicki, zastite.
                            Cuj kontraproduktivno.

O Lejver Kupu i priznanju tih meceva u zvanicne ATP da ne pricam.
                            sigpic

Comment

• Procitaj ceo odgovor, nije nijednom rekao da treba tako da se uradi i da on zna sta je najbolje, samo je pricao o mogucim resenjima.

I Team8 postoji vec par godina, Dimitrov je bio pa otisao, mislim da je Delpo jos tamo, jos neki sportisti koji nisu teniseri, a sad se pokrenula prica samo zbog ove male, a oni su potpisali sa njom prosle godine.

To za h2h smo vec rekli da je glupost, nema potrebe da se potencira ponovo.

sigpic

with experience.

Comment

• Pa sta ako je receno, ja znaci ne smem da ponovim?
                                I malo je reci glupost, to je bas tezak bezobrazan presedan.

Nebitno sta je rekao, mesa se u nesto sto ga se gen ne tice... a ovamo klijent.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X