Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako sada stvari stoje Us Open je gotovo siguran, dok je Madrid pod velikim znakom pitanja(a vrlo moguce i ostali turniri na sljaci). Misim da su napravili veliku gresku sto nisu stavili sezonu sljake da bude u julu, jer je zaocekivati da ce situacija sa pandemijom biti mnogo gora na jesen nego sada.

Comment

• pa nastavljen je i NBA i jos neki sportovi,sto ne bi bio i USO
      Wizard

Comment

• Ali na teniski turnir igraci putujuuuu... iz svih krajeva svijeta oni putujuuuuu... a to je probleeeem... veeeeliki probleeeem....

Comment

• pa neko mora poceti...i pored svega vise imam poverenja u amerikance nego spanci i talijane ili francuze sto se organizacije tice

i na koncu,nisu svi u logoru ko mi
          Wizard

Comment

• Comment

• https://www.deutschlandfunk.de/coron...ews_id=1157611

A ovo vec nije dobro.. Nije otkazao jos, ali jasno da mu se ne igra.

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                Mentolcina bolesna. Nisam ni pogledao ovaj klip, muka mi od same pomisli. Kamo srece da vise nikad turnir ne odigra.

Ali ima ali naravno, ovo moze imat implikacije blage jer ovaj retard ima svoje retardirane fanove i dio javnosti koji uzima njegove rijeci kao sveto slovo. Tako da ne bi me iznenadilo da povuce par igraca da otkazu
                Last edited by DinoFC; 02-08-20, 11:07.

Comment

• Ali šta lik sebi daje za pravo da priča. A pre par dana kacio slike sa žurke

Kakav propuh
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Madrid ce najverovatnije biti otkazan sutra.
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• To je ovo?

Comment

• I to i juce sam videla da je Lopez izjavio da je poprilicno skeptican

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Farsa. Navijam da se ukine tenis kao sport

Comment

• I da se ponište svi rezultati, titule, rekordi... u poslednjih par godina.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• ja sam bolestan naravno,pa citam rotenberga

LM,ben je isto objavio taj tvit i meni sad nije jasno koga oni zaparvo krive?

igrace koji ce igrati,a ne amerikance koji omogucili tim igracima da igraju

vrlo zbrkana poimanja imaju,pogotovo ben koji je vec kukao kako ni on ne zaradjuje za kirjosa zanm da nije svoj

eno im USTA pa nek im se zale
                              Wizard

Comment

• Zverev nije siguran da li ce igrati USO

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X