X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• You cannot be serious! Inside the world of grand slam code violations

https://www.theage.com.au/sport/tenn...11-p50qtd.html

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• bas neocekivano

Krajinović bez trenera, Johanson iznenada dao otkaz
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• New world record.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Zaboravio sam da pozdravim gospodina koji me je pravio budalom pričavši kako je Isner 3 puta bolji igrac od Opelke.

Evo Opelka ga dobija vec 2 puta ove godine. Ja sam doktor tenisa, to morate da shvatite.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• LOL

I Kirgyos je dobio Novaka dva puta pa naravno da ne znači da je bolji od njega.
              Last edited by miloolja; 21-02-19, 16:23. Reason: Bez vredjanja!

Comment

• Kakve to veze ima, Opelka i Isner su slicni igraci da ne kazem isti. Smesno je pricati je jedan 3 puta bolji od drugog.

Mašiš poentu.

Poslato sa ATU-L21 uz pomoć Tapatoka
                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Zašto je pobogu Olja.... vredjanje [emoji23]

I još mi cela rečenica izbrisana, bravo za vas i cenzuru
                  Last edited by Lord Aleksoni; 21-02-19, 16:35.

Comment

• A koja ti je to recenica bila zivota ti?
                    Jel ne umes normalno da napises da se ne slazes sa njim?
                    Kakva cenzura, sta pricas? Tebe niko ne vredja nemoj ni ti druge, prosto.
                    sigpic

Comment

• Izgleda da Atina dobija ATP turnir, u nedelji kad su Minhen/Estoril jer tu postoji prazno mesto, posto je Istanbul propao

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Svi imaju ATP/WTA turnire, celendzere, a mi ni fjucerse mada se igrali neki bas kao i Gemax Open celendzer, pa ga zatvorili, a za fjucerse ne garantujem, znam da se neki zenski igrao prosle u Nisu. No bez obzira, mnogo ruzno
                        Edit: htela sam da kazem tuzno, ali i nisam mnogo pogresila
                        sigpic

Comment

• Baš je loša situacija, a neshvatljivo mi je to s obzirom da smo u ubedljivo najboljem teniskom periodu za našu zemlju. Umesto da ih imamo više sad, kod nas se gasi i ono što smo imali Okej, jasno je da nismo zreli za ATP/WTA turnir, ali biti bez challengera mi je baš katastrofa. Da, ženski futures se i dalje igra kod nas, ali smo imali i muški koji se ugasio pre par godina. Sad gledam na ITF sajtu, kao da su podelili muški i ženski deo. Sever dobio muške, a jug ženske turnire
                          Spoiler

Ne znam kakva će situacija biti ove godine i da li će se svi ovi igrati opet. Valjda dođe opet Vangelova kod nas

Eto, Grci dobiše Sakkari i Tsitsipasa i odmah turnir. Drago mi je što ga baš Turcima uzimaju.

Comment

• Ne znam je li bilo, ali ovo je genijalno

https://m.facebook.com/story.php?sto...44026786272917
                            Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018) French Open (2009) Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017) US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)

Comment

• Bilo vise puta, al nije skoro
                              sigpic

Comment

• Kamo tema o Đereu?
                                “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

Working...
                                X