Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Znači da je i Monfa sigurno u Londonu. On je 6. koji će osigurati.
    Za još dva mjesta bore se Thiem, Berdych, Čilić, Goffin i RBA.

Thiem je tu 90% siguran, jer ne brani gotovo ništa bodova u Beču i Parizu. Berdych brani 400+ bodova, točnije otpada mu 250 bodova za Štokholm, i brani 180 bodova u Parizu. RBA brani 300 bodova iz dva finala Moskve i Valencije, s tim da on može još osvojiti bodova 100 bodova ako obrani Moskvu.
    Čiliću isto otpada Moskva, a brani i 90 iz Basela bodova.
    Goffin isto brani slabo bodova.

Dakle logičnim slijedom:
    6. Monfa
    7. Thiem
    8. Goffin

Premda, po meni fine šanse ima i RBA. Pretpostavljam da će uzeti Moskvu, a onda se boriti sa Goffinom. Mislim da će prije kiksat negdje Goffin,nego on.

Comment

• Luka ti izgleda ne kontas kakav je nacin na koji se ide u Londonu. Ne gledaju se rezultate od prosle sezone, vec samo od ove.
      OVAKO

Comment

• luka, zasto ti gledas ko sta brani, gledaj race
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Pomješao sam sve..

Stefane, dušebrižniče, hvala što brineš za mene, savršeno dobro kontam obe liste... Skontao sam i ja poslije da sam se zeznuo.

Bojana, isto... Shvatio sam, mozak bio na paši

Gledao race listu, a onda išao na ranking breakdowns da vidim ko šta brani. I onda opet odlutao na London.
          Last edited by luka; 20-10-16, 20:59.

Comment

• Monfu cisti Elias i ide u London,e zivote.

Za Rafu objasnjeno prosli tjedan

Comment

• Dolaze mladi igrači i kada ih ne oćekujemo
              http://www.b92.net/sport/tenis/vesti...nav_id=1190511

Comment

• Uspjeh je dobiti Đokovića na treningu u TB... Žao mi je malo Novaka, čovjek mora i na treningu potpuno ozbiljan biti i davati 100% od sebe, inače će se u medijima pričati kako je izgubio na treningu.

Medvedeve znali smo da si talenat i bez ovakvih izjava.
                Ako ovi novinari nastave ovako, Đoković će se morati umiroviti što prije, ako želi ostati psihički stabilan. Sutra će izaći članak kako je Tiafoe brže pojeo, bananu na pauzi između treninga, od Đokovića.
                Last edited by luka; 21-10-16, 15:42.

Comment

• Federer: Uznemirava me Novakova kriza

Ist das momentan bei Djokovic der Fall, der in einer Krise steckt?
                  In einer Minikrise, würde ich sagen. Das überrascht mich schon; ich hatte erwartet, dass er nach dem French Open ausser Toronto noch ein anderes grosses Turnier gewinnt. Aber wenn du den letzten Grand-Slam-Titel gewonnen hast, der dir noch fehlt, beginnt ein neues Zeitalter. Nach dem French Open musste er sich fragen: Warum spiele ich noch? Voilà. Damit ist alles gesagt. Du musst dir überlegen: Wie gerne hast du es noch, was sind deine Ziele? Dieser Zustand dauert manchmal eine Woche, manchmal einen Monat oder ein Jahr – oder das richtige Gefühl kommt nie mehr zurück. Aber es ist ja nicht so, dass Novak schlecht spielen würde. Und solange er spielt, wird er auch gewinnen, denn er ist zu gut. Das French Open war aber schon ein Schnitt in seiner Karriere.

cak i google translate ovo ispravno prevodi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Federer: Uznemirava me Novakova kriza

cak i google translate ovo ispravno prevodi
                    U principu sta je rekao?
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Rekao je da je u nekoj mini krizi, i da ga to iznenadjuje. Ocekivao je da ce posle RGa da osvoji jos velikih titula, a ne samo Toronto. Ali isto tako, kad igrac osvoji slem koji mu je falio, onda pocinje nova karijera/vreme. I da se sigurno Djokovic posle RGa upitao: zasto jos igram? I da onda mora da razmisli koji su mu ciljevi? To stanje moze da traje nedelju dana, mesec dana, godinu dana ili da se pravi osecaj vise nikad ne vrati. Ali isto tako nije da Djokovic igra skroz ocajno i dokle god igra, pobedjivace, jer je jednostavno toliko dobar. Ali RG je bio veliki korak u njegovoj karijeri.

sigpic

with experience.

Comment

• Skroz korektna izjava.
                        There's something wrong with me chemically
                        Something wrong with me inherently
                        The wrong mix in the wrong genes
                        I reached the wrong ends by the wrong means
                        It was the wrong plan
                        In the wrong hands
                        With the wrong theory for the wrong man
                        The wrong lies, on the wrong vibes
                        The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Pa uglavnom i jesu njegove izjave ok, ali nasi uvek prevedu pogresno. Cak su i sad uspeli da prevedu sa uznemirava, a rekao je "Das überrascht mich schon", glagol koji nema milion znacenja, nego samo jedno

sigpic

with experience.

Comment

• i ponovo ce da umre na pola sezone

Michal Samulski ‏@MichalSamulski
                            Thiem's schedule for the first 3 months of the season: Brisbane, Sydney, Australian Open, Sofia, Rotterdam, Acapulco, Indian Wells & Miami.

sigpic

with experience.

Comment

• Kao je smešan ovaj Mats ponekad

http://www.tennisworldusa.org/news/n...-slam-titles-/

'I think Rafa wants to get to 10 French Opens, that's obvious. Roger Federer's 17 majors are still within reach. He's only 30 years old. You cannot think Novak Djokovic is going to dominate completely for the next five years.'
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                Čovjek je jednostavno attention seeker
                                Kome bi bio još zanimljiv da ne lupeta gluposti. Ovako Eurosport može čitavu epizodu ZAP-a posvetiti njegovim mudrostima

Comment

Working...
                                X