Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma to su mečevi na jedan set, nema prednosti...to je 50 poena maksimalno po meču...zezancija...a milioni u djep...pješke

Comment

• Vreme je za novi potpis

------------------------------------

Ko drzi rekord sa najvise odigranih meceva u sezoni ?
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Ali ja uopste ne razmisljam o mecevima, nece on tamo da gine niti ce da igra 5h, nego cela atmosfera oko svega, obaveze prema medijima, prema fanovima itd, to ce mu uzeti puno energije i umesto da se odmara ili priprema za sledecu sezonu, on ce da se trosi...
        ali njegova odluka, kao sto vec rekoh: ko ga ....
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Mozda zeli da se odmori od dece ?
          Dayman (a-a-ah...)
          For everyone

Comment

• neće imati ni 7 dana odmora pred novu sezonu

Comment

• ili od zene

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Samo vi zajebavajte Rodzera pa kad osvoji AO............

Dayman (a-a-ah...)
                For everyone

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                  Samo vi zajebavajte Rodzera pa kad osvoji AO............

samo AO?
                  i Brizbejn i Sidnej, a i nekako ce da ubaci i Hopman Cup i Kujong

sigpic

with experience.

Comment

• Sljedece obavjestenje Martina Hingis i Role igraju dubl u Hopman kupu
                    sigpic
                    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Borna ocekivano se povlaci sa Futuresa i igra Taskent iduci tjedan (125k)

Comment

• 2 meča 7 i 8.12 a vi digli toliku galamu

Comment

• RETROSPEKTIVA 2014 1/5
                          NEPOBEDIVA ČETVORKA, STARI TALENTI I NOVE NADE
                          Uvod.

U istoriji tenisa ne pamti se takva dominacija od strane četvorice igrača koji su u prethodnoj dekadi sve sto je vredno osvojiti podelili medju sobom, neko sa većim delim kolača neko sa manjim sve u skladu sa talentom i podnesenim žrtvama.
                          Kao gledaoci svega toga imamo čast da uživamo u istoriji stvaranja gladijatorskog tenisa, tenisa koji je fizički deo ove igre podigao veoma visoko, stvaranje tenisa gde moras biti fit poput maratonca i fleksibian poput gimnastičara i stvaranje tenisa gde je 80% ove igre sadržan u celovitosti i stabilnosti mentalnog sklopa.

Tenis kao izuzetno komercijalni sport pogotovo u poslednjoj dekadi, zahteva da se u dnevnu rutinu gotovo svakdonevno ubacuju tzv obaveze prema medijima koje izuzetno znaju da iscrpe igrača.
                          Talenat uz uspeh mnoge mlade tenisere navodi na stranputicu, navodi na put umisljenih zvezdica bez nekog dugotrajnog pokrića, takvi obično nestanu u izmaglici i za par godina igraju Antalya futures kako bi napunili frižider, napusteni od svojih bogatih teniskih saveza na milost i nemilost surovog sveta.

Neko se radja kao teniser a neko kao sampion. Talenat daje prednost ali ne znači nista jer u moru radilica bas ti talentovani klinci moraju raditi jos vise kako bi uspeli.
                          Greske u razvoju modernog tenisera javljaju se oko 15 godine a kasnije se tesko ispravljaju.Preozbijno shvatanje juniorske konkurencije, nedovoljan rad na fizičkoj spremi, pogresan odabir trenera, pogresan odabir taktike i načina shvatanja tenisa
                          Epitet "najbolji junior sveta" često za par godina vredi koliko i pohvalnica u vrtiću, cuvas je u nekoj kutiji ali ne znači nista.

Nepobediva četvorka je svojim delovanjem unistila veliki broj talentovane teniske populacije, potencijalne sampione,vunderkidove svela je pod jedno ime "prosek".
                          Sva ta talentovana deca jednostavno nisu imala sreće, "onaj osećaj kada se nalazis na pogresnom mestu u pogresno vreme.
                          Velika četvorka je spasila i ubila tenis, jer da bi ih pobedio moras postati njihova kopija.
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Kada su tacno spasili tenis, i od cega?
                            Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• nadam se da stvarno nije istina

Joanna ‏@Janie5Jones
                              Rumors are circulating in Buenos Aires that DelPo may require yet another surgery, due to recurring wrist pain. It's only a rumor for now...

sigpic

with experience.

Comment

• Baš sam to pročitala i ne mogu da vjerujem, DelPo se još nije oglašavao ali nadam se da nije tačno
                                * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                                * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                                NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

Working...
                                X