Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jedina dostojna zamena Nadalu moze biti samo Federer.
    Salim se malo.
    I meni licno je sve to glupo. . .ali previse novca je u igri, tako da mozda se i treba zrtvovati period odmora.
    Za Nadala me ne cudi da se povukao, ali cudilo bi me da Federer igra.

Comment

• Uzas mi je to sto rade. Kukaju kako previse igraju, kako im je stanka prekratka i onda idu u sve moguce i nemoguce dijelove svijeta i igraju na istim podlogama i u istim takvim uvjetima. I sve zbog para. Sramota.

Comment

• I definitvno ce da igra
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• to sam i ja rekla, skroz je prso, i ko ga .... neka pukne rano na AO, kad je glup

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Jel moguce da toliko trci za parama, nerealno djeluje da je to u pitanju ali sta drugo pomisliti za covjeka u 33.godini zivota ?!!

Comment

• 140 mečeva do kraja godine, pješke

ionako do Wimbledona neće biti konkurentan, svejedno je kad će odraditi pripremu za novu sezonu

Logično bi bilo da sad izbaci barem Šangaj

Comment

• Ne verujem da su pare, nego se igra u Indiji, tamo nikad nije igrao blablabla...u svakom slucaju, jedna od najgorih odluka u njegovoj karijeri

sigpic

with experience.

Comment

• Normalno da su pare, ko da neko tamo ide iz zabave

Tenis je njima posao...

Namaste
                    Last edited by shminka; 22-09-14, 12:03.

Comment

• e jebale ga onda pare, vec vidim da prvi put posle 10 godina nece proci u SF AOa

sigpic

with experience.

Comment

• Ma prsotina teska postao Rodzer. Ko ga hebe. Hoce covek u 33. da se cima cele godine, hoce covek da ima vise meceva od ostalih.
                        Blizi mu se penzija (a mogao bi vec na kraju ove sezone da ode) pa ne zeli da propusti nista.

Samo napred Rodzer
                        Last edited by Mr. Wolf; 22-09-14, 12:13.
                        Dayman (a-a-ah...)
                        For everyone

Comment

• Stvarno tesko da su pare u pitanju, vec sada pliva u njima bukvalno, godinama najplaceniji sportista, ne teniser, sveta, al ne vidim nijedan normalan razlog zasto to igra. Sto rece bojana, ko ga jebe
                          It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Ma sledece godine neka igra sve turnire, neka ubaci u celendzere
                            cilj - 200 meceva u sezoni

sigpic

with experience.

Comment

• Ne samo da su pare u pitanju, nego velike pare.
                              Plus ovo je nesto novo, hoce Roger da sve proba, kao sto Johnny kaze. . .
                              A i testira covek svoj organizam u ovim godinama, koliko on to moze da izdrzi.

Comment

• Samo kad pocnu ledja da ga zajebavaju sledece sezone...........

On ionako nema sta da trazi na AO i RG. Na W ima najvecu sansu i malecnu sansu na USO. Naravno, da bi osvojio jedan od njih potrebno je nekoliko dana ludila, a to ne uspeva nikako da postigne.
                                Dayman (a-a-ah...)
                                For everyone

Comment

Working...
                                X