Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nerealna ocekivanja supruge Mirke (za koju posle one ledene face na AO 2009 kao odgovor na njegove suze, sumnjam da ga uopste voli..) i fanova (kojima jadnicak penziju ne sme ni da spomene) su ga dovela u situaciju da ne moze da prestane da igra da ih ne bi razocarao.. Meni ga je na AO bilo zao posle meca sa Millmanom, a tek Sandrgenom.. Covek se toliko natrcao i naudarao kao sto nije ni u najboljim godinama.. Ne moze telo to da izdrzi.. Mi se brinemo za Novaka sto skija da se ne povredi, a on to radi laganice i od malih nogu, njemu skijanje dodje ko nama hodanje, a ovo sto Rodzer radi je mnogo opasnije jer on to radi u 38. i posledice (ne daj Boze) mogu biti veoma ozbiljne...

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Koliko gubi Federer u naredna četiri meseca? | Sport Klub SR
        http://sportklub.rs/Tenis/ATP/a32445...ri-meseca.html

Rodžer Federer naredna četiri meseca oporavljaće se od operacije kolena i u tom periodu izgubiće 3.180 bodova na ATP listi.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sharapova ide u penziju

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Interesanto da tu odluku nije objavila prvo ni na TW, ni na FB, ni na IG nego u kolumni za Vogue i Vanity fair.
                https://www.vanityfair.com/style/202...-from-the-game

Comment

• 55 tenisera u open eri su osvajali slemove, takodje ih je 55 bilo u Top 3 od uvodjenja atp liste

Dominik tim ce od ponedeljka biti 56. clan tog kluba

polako raste brojka igraca koji su bili medju tri bez slema u odnosu na osvajace koji nemaju taj plasman, ali je stanje naravno podlozno promenljivosti.. tu du cetvorica aktivnih

Gs bez top 3
                  Kodes Edmondson Panata Taner Ticer Krik Kes Gomez Krajicek Kosta Gaudio Johanson

Top 3 bez gs
                  Oker Gotfrid Rios Koreca Norman Has Korija Nalbandijan Ljubicic Davidenko Ferer Raonic Zverev Dimitrov Tim

Comment

• Wizard

Comment

• Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Cudo kako se Nishikori nikad nije dokopao treceg mjesta.

Po meni, bolji igrac od makar trojice sa ove liste.

Comment

• Kako Kei da bude treci, kad se on saplete o svoju senku, povredi se i ne moze da igra 6 meseci u najboljem slucaju

sigpic

with experience.

Comment

• Kako god, za Raonica, Cilica i Grisu je doktor. Penicilin. Ni Ferera i Zvereva ne bih stavio iznad njega po kvalitetu. Rodik je vec neko drugo vrijeme.. Ostali sa liste zasluzeno...

Comment

• Pa mozda jeste, ali nema konstantnost, a uglavnom je razlog sto ne moze na visokom nivou da igra duze vreme a da se ne povredi

sigpic

with experience.

Comment

• Ma i ja svasta pricam, ovo je svakako dugacka lista, buduci da je sve vrijeme vladala Velika Trojka + Marej. Kako tu da se dokopas treceg mjesta, mrcio se.. Kladim se da je bar 2/3 ovih slucajeva bilo u periodima kada je neko od najvecih odsustvovao sa tura zbog povrede, operacije...

Comment

Working...
                                X