Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ili ce da bude nov mec u martu ili ce da im vrati pare i organizatorima ce sve da vrati, cisto da ne brines

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• sigurno [emoji146]

Comment

• Znam za taj clanak al kad god procitam to ime ne bude mi nikako dobro- Oni kao traze na silu termin nekad na proljece da se to ipak sve odigra, pa ne moze nazor rodjeni, ne zavaravaj ljude vec vrati pare.

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
          Znam za taj clanak al kad god procitam to ime ne budi mi nikako dobro- Oni kao traze na silu termin nekad na proljece da se to ipak sve odigra, pa ne moze nazor rodjeni, ne zavaravaj ljude vec vrati pare.
          Ubedjena sam da bi ti ljudi bili najsrecniji da se na prolece odigra mec, a da im vazi karta koju su kupili, jer bi tako videli Rogera.
          Kolumbija bas nije najbogatija zemlja, moguce da je to ljudima jedina prilika da ga vide...ja bih licno uvek izabrala nov mec, a ne pare da mi vrate
          ali moguce da bi ti vise voleo pare nego recimo da vidis Nadala

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Ubedjena sam da bi ti ljudi bili najsrecniji da se na prolece odigra mec, a da im vazi karta koju su kupili, jer bi tako videli Rogera.
            Kolumbija bas nije najbogatija zemlja, moguce da je to ljudima jedina prilika da ga vide...ja bih licno uvek izabrala nov mec, a ne pare da mi vrate
            ali moguce da bi ti vise voleo pare nego recimo da vidis Nadala
            Ta ne bas bogata zemlja je sigurno morala iskesirat finu svotu novca da joj Federer dodje a doticni je znao kakva je sigurnosna situacija i da postoji mogucnost da se ne odigra mec. Sve je to vrlo, vrlo diskutabilno i necu da insinuiram neke stvari samo kazem da taj citav izlet u Kolumbiju jedan propali projekat kojeg ne treba razvlacit dalje. I cijeli taj niz zemalja u kojima je igrao, sve je to vrlo nestabilno podrucje kojima jedan Federer svojom pojavom ne moze pomoci
            Poredjenje sa mnom je suvisno, mogao je svratit u Bosnu malo hehe
            Last edited by DinoFC; 28-11-19, 21:09.

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
              Ta ne bas bogata zemlja je sigurno morala iskesirat finu svotu novca da joj Federer dodje a doticni je znao kakva je sigurnosna situacija i da postoji mogucnost da se ne odigra mec. Sve je to vrlo, vrlo diskutabilno i necu da insinuiram neke stvari samo kazem da taj citav izlet u Kolumbiju jedan propali projekat kojeg ne treba razvlacit dalje.
              Poredjenje sa mnom je suvisno, mogao je svratit u Bosnu malo hehe
              U slucaju da se ne odigra mec, vratice sve pare, kako gledaocima tako i organizatorima.

However, Federer’s camp have revealed they will try to step in, compensating fans out of his own pocket if necessary, or putting on a replacement event around the Miami Open.
              “Roger compensates the fans in Bogota,” Federer’s agent Tony Godsick told Tages Anzeiger.
              “Our goal is that the game be made up for next year. If this is not possible, Roger will return his fee and ensure that the fans get the money back for their tickets.
              “They were incredibly loud when he first started there. This beautiful story must not end with this cancellation, that’s clear.
              “The goal is to be able to present a replacement date in mid-December, for which the tickets already purchased are valid.
              “Ideal would be if Roger is already in the area anyway. For example, around the tournament in Miami.”
              I ponovicu svako polazi od sebe i kako bi reagovao u odredjenoj situaciji

sigpic

with experience.

Comment

• Hahahahahha, eto ja ne bi vratio.

Comment

• nisu to cista posla, uzimajuci u obzir da je federer jedan on najalavijih sportista generalno..
                  Last edited by 40:15; 29-11-19, 00:51.

Comment

• And sportsmanship award goes to..

https://twitter.com/i/status/1136982870579404800

Comment

• Ovo mi je bas neocekivano, to je nedelja pred AO

sigpic

with experience.

Comment

• Hm, jako čudno. Ja sam bio ubedjen da će igrati UAE.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Ne moze to da igra, te nedelje je ATP Cup, a on se odlucio to da igra, samo mi je neobicno da igra u nedelji pred AO

sigpic

with experience.

Comment

• Ovo bodovanje za ATP Cup je totalno suludo

sigpic

with experience.

Comment

• and sportsmanship award goes to..

Rodžer se seća da sam ga pobedio u Dohi, a onda osvojio prvi set na Australijan openu. Pitao sam ga zašto je tada otišao u toalet posle prvog seta, kada sam ja poveo, a on mi je odgovorio da nije otišao u toalet. Rekao je da mu je smetalo sunce i da je sačekao da se ono spusti. Ja sam mu rekao da to nije istina i da mora da prizna da sam ja najbolji", otkrio je Davidenko.

Comment

• SK kupio prava za ATP Kup, a egzibiciju u Mubadali prodali RTSu.
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X