Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• mislim da nije i da njemu stvarno treba publika-ovi preko puta mogu da racunaju uvek na to da igraju protiv novaka

plus sinsi se igra na dva dobijena

LM,krenulo je i histerija fedovih fan ludaka

od toga da naravno da je dvolican,koristi priliku,do zasto se uopste amerika i igra i ostale gluposti

a jos ako osvoji....

pritom,cuveni dnovinar rotenberg se raspisao o sestrama S i V,koko gauf ,odustajanju bjanke...novaka ne pominje
    Last edited by Beocca; 14-08-20, 01:59.
    Wizard

Comment

• Mislim da ste u pravu obojica kada pricamo o Novakovoj igri bez publike. Istina je da njega malo sta moze tako da motivise i zainati kao publika, ali sa druge strane, nece biti ni ometanja, dobacivanja i provociranja, tipicnih za USO. A tu imamo i igru protivnika, koju nece moci da podize publika zeljna kraljeve krvi. Kada igrate protiv velicine kakva je Novak Djokovic, pa napravite neki dobar potez i cijeli stadion skoci na noge, to vam daje krila i nenormalno samopouzdanje. Odje toga nece biti. Cekace ih mukla tisina, kakav god poen da naprave. A Novak je navikao da ne bude nagradjivan za odlicnu igru. Jer, da se razumijemo, cak i kad Novak igra prosjecno, vi morate da ste hebeno fantasticni da bi ga porazili. To je jednostavno tako, tezak je kao crna zemlja. A to ce bec publike malo teze ici.

Comment

• Ja samo znam da ce biti ekstremno tuzna scena kad izadju na AA, a on sablasno prazan
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Comment

• Izbacili su raspored do kraja godine, St. Petersburg je podignut da bude serija 500 samo za ovu godinu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Comment

• Jel se ATP lista aktivira od prekosutra?

Comment

• Muski deo USO je jos i ok, ali zenski je ocajan, Bencic se isto danas povukla

sigpic

with experience.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• Nije baš da sam gledao ovaj ženski turnir, slučajno naleti na dodjelu pehara. Ovo lakrdija teška postalada se slika sa maskom i daje intervju.

Comment

• Kei pozitivan, planirao je da ide za Njujork i igra Sinsinati i USO, ali sad mora da ostane na Floridi.

sigpic

with experience.

Comment

• Za sad se povukao samo sa Sinsinatija, USO mu je jos u opticaju. Ali Kei.. s njim, ka' bez njega...

Comment

• Ni Halep ne igra, tako da kod zena od top 10, samo njih 4 igraju

sigpic

with experience.

Comment

• Dobrovoljac za otvaranje Sinsinatija?

sigpic

with experience.

Comment

• Jedan od trenera testiran pozitivan, pa se sada klima da li ce se uopste odrzati oba turnira.Sve mi deluje da ce ipak otkazati turnir.

Comment

Working...
                                X