X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nadam se da ce se dosta ljudi pojaviti
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Bilo je skroz zanimljivo, samo sto ne znam ko su svi oni ljudi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• ja sam wwwww
        sloboda ili ništa

Comment

• ja sam šampion

Comment

• e jednom i ti

sigpic

with experience.

Comment

• ide novi sutra u isto doba, bicete obavjesteni.//

Comment

• ja od poslednja 3 pitanja 2 pogodih jedini i ne znam ni ja kako, eto me na 3. mestu
                sloboda ili ništa

Comment

• Pošalji mi opet pitanja ranije cssr

Comment

• novi kviz veceras u 22:00
                    https://www.myquiz.org/p/273272

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• РТС :: Кецмановић учествује на првом турниру после паузе због коронавируса
                        https://www.rts.rs/page/sport/ci/sto...ronavirus.html

Kreće...
                        Wizard

Comment

• Po izjavama raznih iz teniskog sveta vidim da se nastavak teniskih turnira tempira da krene na nekom od Slemova. To priča i Ivanišević. Nije mi jasna ta retorika. Očigledno je fajt oko love jer će da galame mnogo kao prvi turnir, prekretnica i ostale marketinške fore.

Comment

• a sta je onaj nas sad opet pricao

aj rotenberg,manje vise,na njega sam navikao,ali sad i umereni novinari vec postavljaju pitanja...

nisam mnogo bio na netu ovih dana

Wizard

Comment

• Prica sta mu se prica, jaka stvar.
                              A i ti sto si nasao umerenog novinara
                              Nebitno totalno. Da vidimo sta ce biti sa vakcinom.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Brate i ovi novinari sto su se okomili, nemaju sta pametnije da pisu. To sto je Novak (Nadal Federer Zika Pera) strasan teniser, pozitivac cesto i vrv po mnogo tome vidjenom covek sa dobrom dusom, ne znaci da privatno za neke nevezane stvari nije caknut ili da njegovi navijaci se po defaultu slazu sa svim njegovim misljenjima. Ne znam sta ljude to toliko muci. I Cruz je dobar glumac, pa je privatno sajentolog, pa mu ne komentarisu privatne "live-ove". Nisu ljudi Novaka zavoleli jer im logicno zvuci prica da se voda raspada ako si nervozan ili da im se to svidja, nego zato sto je odlican u tenisu i zato sto je recimo Srbima njihov sunarodnik. Ta prica konstantno nervira. Tako su Irvinga u NBA prozivali jer je on nesto privatno pricao, odmah mora da se gurne nos. Umesto da puste ljude na miru, i oni su obicne osobe od krvi i mesa, svako od nas ima vrline i mane i glupe stvari u koje veruje, niti Novak ikog tera da slusa te njegove budalastine, niti prica u necije ime. Covek otvorio svoj live, nikog ne dira.
                                Last edited by colchonero; 10-05-20, 09:50.

Comment

Working...
                                X