Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Marat Safin kao i uvek ima mnogo štošta reći, zapanjiti svet dal svojim postupcima, dal tvrdnjama.

U jednom od retkih intervjua koje kontroverzni bivši teniser daje dao je svoje mišljenje/sud o aktuelniom Korona virusu i celoj pošasti koja je poslednjih meseci zadesila planetu i celokupni ljudski rod.

Nije da Safin lupeta i da posle izolacije želi promovisati sebe već izuzetnio pametno i racionalno zbori. Nešto što nije daleko od istine i pravog sleda događaja.

Poenta celog COSID-a 19 želja za čipovanjem čovečanstva i držanjem ljudskog roda u šaci. Po Safinu čak i Rotšildi i Rokfeleri imaju nekog ko im dotura šta raditi u datom trenutku i kako da kanališu ogromnu finansijsku moć.

Bavio se osvajač dva GS trofeja i bivši glumac i američkim milijarderom Bilom Gejtsom koji je još 2015. najavio epidemiju koja trenutno obuhvata i zajebava ceo svet. A po Safinu Gejts nije vidovit, već je jednostavno znao šta se kuva u brojnim svetskim labaratorijama.

Ne mogu ne priznati koliko jedna ovakva njuška fali današnjem svetskom "belom sportu"...

Comment

• potvrdjeno, nedelje se nece racunati

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• LC otkazan, manje vise ocekivana odluka

Comment

• Hahahahhahahaha, sve okej. Al odgovor Novaka koje tri stvari uradi ujutro kad se probudi?Zahvalnost, zagrli zenu pa zagrli djecu Oplako sam, pretjerivanje bolesno A Andi hladno ja pišam, izvedem kera i ne znam sta je trece rekao

A lajv je top, toliko sam se uzelio bio koji stvarih povezanih sa tenisom da sam buljio u ovo ko lud.
            Last edited by DinoFC; 17-04-20, 19:10.

Comment

• Endijevo viđenje stvari po pitanju Goata.
              - Ja sam uvek imao osećaj da igram protiv najboljeg igrača u istoriji, Rafa na šljaci, Rogera na travi i tebe na betonu.
              Mukica Uzeo bi deset GS da nije ovih monstruma.
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• novak je bas zacupavio...ja sam jos gori
                  Wizard

Comment

• Jel ima negde da se pogleda taj snimak sa instagrama?
                    sloboda ili ništa

Comment

• Wizard

Comment

• e nema dalje, Endi mi je najomiljeniji lik

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Zezali su u lajvu Stana nešto kada je na RG nosio neki šorc i on im pokaže srednjaka u komentaru

Comment

• ajde sto nije stavio Nadala i Rogera, nego sto mu je Ivanisevic ispred Djokovica

Čilićeva GOAT lista: Novak "tek" peti, bez Rafe i RF...

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                              Ovo je dobro, samo sto mislim da moraju da naprave dodatno skaliranje od 50.-100. mesta.
                              Nije isto onaj koji je stalno oko u top 100 ili neko ko je tek usao u top 100...
                              Znam da su morali negde da naprave granicu, ali ovaj sto je no.100 treba da pare, a ovaj sto je 101. on ce da dobije, a najverovatnije razlika u zaradi izmedju njih nije velika, ako uposte i postoji.

sigpic

with experience.

Comment

• Roger is arguably the GOAT. A guy that it's liked around the world. I don't expect the crowd to be on my side and I'm ok with that, because it's Roger. Very similar with Rafa. I think it's more the greatness of them as people than me doing something wrong".

Zapara mi usi ovo sto je Novak izjavio i jasno mi je da ovu taktiku koristi da ublazi mase protiv sebe. Al ovo ispada da zbog toga sto je Roger goat, oni navijaju protiv njega u svakom mecu koji igra protiv bilo koga a kada igraju protiv Rogera nemaju trunke rispekta prema njemu. Al logicno da mora defanzivno pricat jer moze napravit dodatnu stetu
                                Last edited by DinoFC; 18-04-20, 16:38.

Comment

Working...
                                X