X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A cekali da prodje LC
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Prvo još malo promocije sporta , pa onda suspenzija. Reality show , MME ..
      Interes pojedinaca je iznad interesa sporta .
      Similis simili gaudet

Comment

• Ja nisam procitao da je Nadal zvanicno otkazao Sangaj, a Peking nije ni prijavljivao.

A ludi Kirdzara na uslovnoj, a skontao da se povuce do kraja sezone da ne bi dosao u iskusenje da prekrsi uslovnu kaznu

EDIT: Svi haman povrijedjeni igrali LC Jedno se Anderson izvukao, rekao ja ne igram do kraja sezone, ma sta do kraja sezone necu vise nikad u zivotu igrat. To je jedan od nacina
        Last edited by DinoFC; 26-09-19, 11:30.

Comment

• Meni nije najjasnije, ali cini mi se da je on ustvari dobio 6 meseci uslovno, pa ako za to vreme napravi neku glupost, onda ide kazna od 16 nedelja suspenzije i dodatnih 25k
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Ako u tih 6 mjeseci prekrsi neko od navedenih pravila koja je ATP spomenuo u tekstu tek ce tada biti aktivirana ova kazna. Steta sto je vec 3 mjeseca zaobisao otkazivanjem turnira i samom pauzom na kraju sezone

Comment

• Ma to nije bitno, njemu je dovoljan jedan mec da napravi haos, jedino da uzme 6 meseci pauze, tada bi bio siguran

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma ja i to svakako, mada kontam da ce on te frustracije koje bude potiskivao lijeciti tankovanjem, tako da su trebali i to pokriti

Comment

• ovaj Moscarela nije normalan

sigpic

with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nadal ne igra Sangaj

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Nadal ne igra Sangaj
                        Ocekivano. Jedino nije ocekivano sto se nije povukao posle zreba.

Bitka za prvo mesto bi mogla da postane vrlo interesantno ako Novak uzme vise od 1000 poena u Aziji.
                        Zaista ne znam sta je Nadalu trebao onaj Laver Cup. Trebao je lepo da odmori i igra Sangaj, Pariz i WTF do kraja godine.

Comment

• Pa on nikad nije ni planirao Sangaj da igra, nije razlog LC nego je razlog sto se zeni

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by 147 View Post
                            Ocekivano. Jedino nije ocekivano sto se nije povukao posle zreba.

Bitka za prvo mesto bi mogla da postane vrlo interesantno ako Novak uzme vise od 1000 poena u Aziji.
                            Zaista ne znam sta je Nadalu trebao onaj Laver Cup. Trebao je lepo da odmori i igra Sangaj, Pariz i WTF do kraja godine.
                            Novak ako osvoji Tokio, obezbedio je No1.
                            Originally posted by Casiraghi
                            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
                              Obezbedio je no.1 jos par nedelja, ali nije obezbedio YE

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
                                Da do Pariza. Ali da ostane prvi posle Pariza je skoro nemoguce jer se poeni sa proslogodinjeg WTF-a brisu odmah posle toga. Morao bi da osvoji i Sangaj i Pariz a da Rafa ne dodje do finala Pariza.
                                Sto se svadbe tice, ne znam sto je to toliko veliki problem? Pa ne traje svadba 20 dana. Uopstalom sam je Rafa odavno planirao termin svoje svadbe.

Comment

Working...
                                X