• Show
Clear All

Odg: Poker

Evo Marko Stolica je clan foruma l5'%9
    Dobrodosao,Markic(sto bi rekao Piter) h5g6k8
    sigpic

Comment

Dobrodoslica i sa moje strane, nadam se da ces s vremena na vreme nesto komentarisati sa nama i ukljuciti se u rad foruma.
      Naravno, ne samo na ovom delu za poker, nego i na drugim delovima foruma. &($%WP+
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Dobro vece . Nadam se i ja ali se veceras pegla hokej . Sto se tice komentara ucimo i mi ali mislim da su prvila toliko prosta da trba obratiti paznju na druge stvari.Cudan je ritam za prenos pa se jos bazdarimo,a da se gresi gresise bit ce bolje. POZZ {-8http://www.sportklub.info/forum/Smileys/default/nhl3.gif*

Comment

Evo jedna dobronamerna kritika, probajte vise da se koncentrisete na samu igru, nego na biografije igraca i takve stvarcice.
          Naravno, zanimljivo je i to cuti, ali ne dok traje neka onako malo bitnija ruka.

U svakom slucaju, polako cete se uhodati, verujemo u vas. &($%WP+
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

hvala svaka kritika i savet znace,bitno je da dolaze sve ludje i ludje partije.

Comment

Svaka partija u kojoj se nalaze Hellmuth i Negreanu je luda. $#^%RT
              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=31.msg117442#msg117442 date=1267755105]
                Svaka partija u kojoj se nalaze Hellmuth i Negreanu je luda. $#^%RT
                [/quote]

Comment

Gledaj malo cesce, Negreanu je jedan od najboljih igraca, ali za mene je Hellmuth tata (to je naravno subjektivno $#^%RT), ali je stvarno mozda i najbolji igrac svih vremena uz Chan-a i jos neke legende.
                  A, ima samo 45-46 godina, ne znam tacno.

Steta sto ne mozemo malo cesce da cujemo sta pricaju za stolom, to su podjebavanja A klase. $#^%RT
                  sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=31.msg117469#msg117469 date=1267789389]
                    Gledaj malo cesce, Negreanu je jedan od najboljih igraca, ali za mene je Hellmuth tata (to je naravno subjektivno $#^%RT), ali je stvarno mozda i najbolji igrac svih vremena uz Chan-a i jos neke legende.
                    A, ima samo 45-46 godina, ne znam tacno.

Steta sto ne mozemo malo cesce da cujemo sta pricaju za stolom, to su podjebavanja A klase. $#^%RT
                    [/quote]

Comment

Scotty Nguyen je isto legenda, on je osvojio Main Event pre par godina, a pre 2 je bio 11. To ti je nesto kao nezvanicno prvenstvo sveta.
                      Njega inace svi zovu Scotty Win, ne znam sto se ovi nasi toliko muce.
                      I on isto ima ludacke komentare.
                      Inace, najmocnije su svadje i prepirke izmedju Matusow-a (onog sto je ispao) i Hellmuth-a. Ko je gledao High Stakes Poker zna o cemu pricam. &($%WP+
                      sigpic

Comment

1.Sky Poker
                        2.Poker Channel
                        /6%^JH

Comment

[quote author=ferrari1 link=topic=31.msg117473#msg117473 date=1267790687]
                          1.Sky Poker
                          2.Poker Channel
                          /6%^JH
                          [/quote]

I evo ga Ferarri legenda...odmah iskopa poneki link ... +*@WT*48*

Comment

[quote author=Vladan link=topic=31.msg117433#msg117433 date=1267743012]
                            Dzankic je prije svega teniski komentator,a Stolica je majstor za golf,posebno u tandemu sa Piterom,tako da ne treba ocekivati da oni znaju i prate desavanja u pokeru,ali sigurno ce biti sve bolji i bolji @(*6sd$%
                            [/quote]

$JS}| *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Comment

[quote author=fc nadal link=topic=31.msg117482#msg117482 date=1267802620]
                              [/quote]
                              Sta tebi nije jasno?
                              sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=31.msg117541#msg117541 date=1267816785]
                                [quote author=fc nadal link=topic=31.msg117482#msg117482 date=1267802620]
                                [/quote]
                                Sta tebi nije jasno?
                                [/quote]

Sve mi je jasno covece (%fsd%&j Nego mi je smesno to za komentatore @(*6sd$%

Comment

Working...
                                X